23 / 11 / 2024

istanbul Kanal

istanbul Kanal

Yaptıkları kaliteli üretimle dünyanın 33 ülkesine ihracat yapan EMK Damper, yurt içine yöneldi. CEO Uslu, “Artık yabancıya değil, kendi ülkemize, kendi markamızla üretim yapma zamanı geldi” diyor

Kanal İstanbul projesi Avrupa medyasının gündeminde!

Kanal İstanbul projesi dış basının haberlerinde yer almayı sürdürüyor. Avrupa medyası neredeyse her gün Kanal istanbul projesini karalayan haberler yapıyor. 

İstanbul, Kanal İstanbul'la nefes alacak!

TBMM Başkanı ve İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Yıldırım, İstanbul'un trafik sorunu ile ilgili konuştu. Yıldırım, Kanal İstanbul projesiyle İstanbul'un rahat bir nefes alacağını söyledi.

Uğur Barış Karabulut: Kanal İstanbul 'Kanal' değil 'Kente Kanal' projesidir!

Başakşehir CHP Belediye Başkan Aday Adayı Uğur Barış Karabulut, Kanal İstanbul Projesine dair çarpıcı açıklamalar ve sorularda bulundu...

Mehmet Şimşek: Kanal İstanbul açıklamalarım istismar ediliyor!

Maliye Bakanı Mehmet Şimşek: " Kanal İstanbul projesinin bütçe kaynakları yerine kamu-özel işbirliği ile yapılabileceğine ilişkin açıklamam istismar ediliyor. " şeklinde açıklama yaptı.

Kanal İstanbul süreci bir kaç ay içerisinde başlar!

Arnavutköy Belediye Başkanı Ahmet Haşim Baltacı, ‘Çılgın Proje’ Kanal İstanbul’la ilgili “Birkaç ay içinde süreç başlayacak, projenin omurgası belirleniyor” dedi. Kanalın muhtemel güzergâhı ise Sazlıdere Barajı’nın çevresi...

Kanal İstanbul adım adım geliyor!

Kanal İstanbul çevresindeki şehrin nüfusu Erdoğan'ın talimatıyla 500 bine çekildi. Karadeniz ve Marmara'yı bağlayacak projede, yüksek binalar yer almayacak. Her iki yakada 250'şer bin nüfusun yer alması kararlaştırıldı.

1991 yılında alternatif Boğaz: Kanal İstanbul!

1991 yılında Boğaz'a alternatif olarak, Karadeniz'i Marmara'ya bağlayacak, Silivri'den başlayıp Karacaköy'den Karadeniz'e ulaşacak 23 kilometre uzunluğunda yeni bir Karadeniz kanalı önerilmiş. Kanal projesi, yap-işlet-devret yöntemiyle yapılacakmış.

Yabancı yatırımcılar Kanal İstanbul ve 3'üncü Havalimanı'nı radara aldı!

Uzakdoğu'dan Avrupa'ya 20 ülkeden yabancı yatırımcı Kanal İstanbul ve 3'üncü Havalimanı'nı radarına aldı. Çılgın proje Kanal İstanbul'un güzergâhı ile inşaatına başlanılan 3. Havalimanı'nın bulunduğu bölgeye yabancı akını var.

Kanal İstanbul güzergahından yabancılar toplam 2 bin dönüm arazi aldı!

Uzakdoğu'dan Avrupa'ya, 20 ülkeden yabancı yatırımcı Kanal İstanbul ve 3'üncü Havalimanı'nı radarına aldı. Yabancılar 2 bin dönümlük arazi satın aldı..

Kanal İstanbul'un çevresinde yüksek binalar olmayacak!

Kanal İstanbul çevresinde ki şehrin nüfusu Erdoğan'ın talimatıyla 500 bine çekildi. Karadeniz ve Marmara'yı bağlayacak projede, yüksek binalar yer almayacak.

Kanal İstanbul'un çevresindeki binalar en fazla 6 katlı olacak!

Kanal İstanbul çevresindeki şehrin nüfusu Erdoğan'ın talimatıyla 500 bine çekildi. Karadeniz ve Marmara'yı bağlayacak projede, yüksek binalar yer almayacak..

Bahçekent, Kanal istanbul'la daha da değer kazanacak!

İstanbul'da Küçükçekmece ile Arnavutköy arasına inşa edilecek ve Karadeniz ile Marmara'yı birbirine bağlayacak olan Kanal İstanbul sayesinde Bahçekent'in değeri daha da artacak.

Kanal İstanbul'un ölçümleme işlemleri başladı!

Erdoğan’ın talimatıyla güzergahı değiştirilen Kanal İstanbul Projesi için ölçümleme işlemlerine başladı. Kanalın geçeceği güzergah üzerinde yaşayanlar tedirgin... Köylüler doğup büyüdükleri toprakları terk etmek zorunda kalacak

istanbul Kanal Haberi

istanbul Kanal

 

Hükümetin açıkladığı Kanalİstanbul, 3. Köprü ve 3. Havaalanı projeleri, dünya devlerinin dikkatini Türkiye’ye çekti. Pastadan büyük pay almak isteyen dev şirketler kolları sıvarken, Türkiye’nin gururu şirketler de boş durmuyor.    Daha 13 yaşındayken babasının oto galerisinde araç yıkayarak iş hayatına atılan Osman Uslu, yıllarca edindiği tecrübeleriyle kurduğu fabrikayla dünyanın dev üreticilerini kıskandıran damper üretimine başladı. 33 ülkeye ihracat yaparak bir zafere imza atan Uslu, “Artık ürettiğimize başkaları markalarını koyamayacak. Kendi markamızı yapma zamanı geldi. Bugüne kadar ülkemiz üretti, yabancı logosunu koydu, dünyaya sattı. Artık iç piyasaya yönelip, Türkiye’nin dev projelerini yabancılara kaptırmayacağız, dünyaya da kendi markamızla açılacağız” dedi.   DEDESİ AMELELİK YAPTI, KENDİSİ ARABA YIKADI   Köklü bir grup olmasına karşın 2000’li yıllara kadar inşaat ve otomotiv alanlarında var olan Emek Grup’un yeni nesil temsilcisi...