Kartal-Maltepe Haberi
Ev alırken tüketicilerin ilk dikkat ettikleri şey şüphesiz konutun lokasyonu. Tüketicilerin hayat standartları, iş ve sosyal çevreleri ve tabii bütçeleri konutun lokasyonunu belirlemede etken oluyor. Depreme karşı yapıların sağlamlığı da 1999 depreminden sonra tüketicilerin en duyarlı oldukları konuların başında geliyor. Markalı projelerin özellikle rağbet görmesinin arkasında bu güven endişesi yatıyor. Projenin mimari özellikleri ve sahip olduklan konsept de tüketicinin aynı lokasyonda markalı projeler arşındaki seçimini belirliyor. Beylikdüzü pahalandı İstanbul’da 2012’nin ilk çeyreğinde alıcılar tarafından ilgi gören yerlerle ilgili bilgi veren Arthur&Miller Real Estate Kurumsal İletişim ve Franchise Koordinatörü Gül Toksoy, şöyle konuştu: “Avrupa Yakası’nda en çok Beylikdüzü ve Esenyurt bölgesi geçen yü olduğu gibi bu yıl da öne çıkıyor. Hem yatınmcılar, o bölgelerde proje yapmak için çabalıyor, hem de alıcılar dairelere...