nostalji konsepti Haberi
Migros açıklamasına göre Migros, tüketiciyi ilk kez tanıştırdığı temalı alışveriş dönemine, "Nostalji" konseptinin ardından AnadoluM konseptiyle devam ediyor. 2012’ye Türkiye’nin özünden yola çıkarak AnadoluM konseptiyle başlayan Migros, Anadolu’ya ait pek çok değeri, lezzeti, sembol ve desenleri farklı ürünler üzerinden Türkiye’nin dört bir köşesindeki tüketicileri ile buluşturuyor. "AnadoluM" konsepti için Migros ile işbirliği yapan Türkiye’nin köklü markalarının Anadolu temalı özel üretim ürünleri ve Anadolu’nun kendine has lezzetleri, 16 Şubat – 4 Nisan tarihleri arasında Migros mağazalarında tüketicilere sunulacak. Pastavilla’nın üzerinde çini desenleri bulunan Anadolu temalı makarnaları, çuval kılıflı Tat köy domates salçası, Yenigün yöresel Antalya reçelleri, Niğde’nin ahududulu gazozu, İzmir’in Kırıtaklar tulumu, Şemdinli’nin balı, Afyon’un kaymağı, Osmanlı şırası gibi yerel lezzetler de tüm Migros’larda müşterilerilerle buluşuyor. Migros Ticaret AŞ Genel Müdür Yardımcısı Cem...