28 / 09 / 2024

Konaklama sektöründe markalaşma dönemine girilecek!

Konaklama sektöründe markalaşma dönemine girilecek!

Deloitte'un konaklama sektörüne ilişkin raporuna göre gelecek 5 yılda otelcilik sektöründe değişen tüketici davranışlarının yön verdiği markalaşma döneminin başlayacağı ifade edildi




Deloitte'un “Konaklama Sektörü 2015: Oyunu değiştiren mi yoksa seyirci mi olacaksınız” başlıklı raporun içeriğinde, gelişen teknoloji ve sayısı her gün artan sosyal medya siteleri ile tüketicilerin seyahat acentelerine gidip otel broşürlerine bakmak yerine, bütün bu işlemleri bilgisayarlarında, internet üzerinden yaptıklarına dikkat çekilirken, “İnternet, farklı seçenekleri bir arada görme ve fiyat karşılaştırması yapma gibi avantajları nedeniyle tüketiciler tarafından tercih ediliyor” açıklamasına yer verildi.
Habertürk 


Geri Dön