Konut satışları artacak!
Hâfele Türkiye, konutları daha kullanılabilir hale getiren bir model geliştirdi. Hâfele Türkiye CEO’su Hilmi Uytun, bu modelle konut satışlarının hızlanacağını öngördü.
Türkiye’de gayrimenkul sektöründe artan marka sayısı konut satışında pazarlama stratejilerini zorlamaya başladı. ‘Doğru yer’, ‘doğru mekân’ ve ‘doğru zaman’da satışa çıkan projelerin' daha hızlı sattığını vurgulayan müteahhitlerin yeni argümanları ise benzer fiyata, dayalı-döşeli ev satmak. Hâfele Türkiye ve bölgesi CEO’su Hilmi Uytun, yeni projeleri Hâfele Concept Project adıyla devreye aldıklarını söyledi. Müşteriye sadece dayalı döşeli bir ev değil pratik, konforlu ve lüks yaşam alanları sunduklarını aktaran Uytun, “Tasarım ve teknolojiyi bir araya getirerek hayata geçirdiğimiz Hâfele Concept Project ile gayrimenkul markaları satış performansmı katladı. Sektörü değişime itiyoruz. Bu modelle satışları hızlandıracağız” dedi.
Hâfele Concept Project ile konutlara gelen değişimi anlatan Uytun, “Mutfak, banyo, giyinme alanı, vestiyer ve kapılar için modüler sistem geliştirdik. Küçük alanları daha fonksiyonel hale getiren projeyle, evdeki kullanılabilir alan iki katma çıkıyor” dedi. Toplam 20 bin konutluk projelerin örnek dairesini hazırladıklarını belirten Uytun, 2018 sonuna kadar 100 bin konutluk projeye ulaşmayı hedeflediklerini kaydetti. Uytun, bin 200 firmadan başvuru aldıklarını açıkladı.
'EN BÜYÜK KAR HIZLI SATMAK'
Mutfak, banyo, giyinme alanı, vestiyer ve kapılar için geliştirilen modüler sistemlerden oluşan Hâfele Concept Project’in bir konutun fiyatını ortalama yüzde 2 etkilediğini anlatan Uytun, “Bu ürünleri 20 bin ile 120 bin lira bandında bir araya getirebiliyoruz. Türkiye’de kredi vadeleri ortalama 16 ay. Burada geri dönüşü altı ya da sekiz aya düşürmek 200 milyon TL’lik projede 32 milyon TL avantaj sağlıyor Dolayısıyla en büyük kâr hızlı satmak” açıklamasını yaptı.
Habertürk