23 / 11 / 2024

KonutMarket NLP ile sektöre hizmet ediyor!

KonutMarket NLP ile sektöre hizmet ediyor!

KonutMarket NLP ile "uygulamalı konut projeleri satış-pazarlama elemanı eğitimleri" vererek sektöre hizmet ediyor




Ülkemizde konut sektörü hızla gelişiyor, her geçen gün sayısız projeler hayata geçiyor. Bu noktada doğru yerde, doğru projeyi yapmak ve müşteriye uygun koşullarla sunmak önem kazanıyor. Peki, konut satışı için sadece bunlar yeterli mi? Bu sorunun yanıtı "evet" olsaydı, tamamlanmasının üzerinden aylar, yıllar geçmesine rağmen hala satılamayan projeler olmazdı... İşte bu noktada profesyonel satış teknikleri devreye giriyor. Konut pazarlamasına yepyeni bir anlayış getiren KonutMarket, projeye özel hazırlanan pazarlama stratejileri ve özel satış teknikleri ile bir projenin en önemli unsuru olan satışı başarıyla gerçekleştiriyor. KonutMarket şimdi de NLP (Nöro Linguistik Programlama) ile "uygulamalı konut projeleri satış-pazarlama elemanı eğitimleri" vererek sektöre hizmet ediyor. 

Talebin üzerinde arzın gerçekleştiği konut sektöründe, projelere nasıl yapılması gerektiğinden başlayarak, konutların tesliminden sonra yaşamın mutlu ve huzurlu devam ettirildiği döneme kadar hizmet sunan KonutMarket, projenin tüm ihtiyaçlarını tek bir organizasyonda toplayarak "anahtar teslimi" hizmet veriyor. "Herkes yapar ama önemli olan satmak" misyonuyla 2000 yılından bu yana faaliyet gösteren KonutMarket'in kurucusu ve Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Yener, inşaat firmalarına projelerini uzmanına teslim etmeleri konusunda öneride bulundu. Yener, konut projelerinde satış-pazarlama elemanı olarak çalışan ya da çalışmak isteyenlere uzmanlaşmaları için NLP firması ile birlikte "uygulamalı konut projeleri satış-pazarlama eğitimi" verdiklerini açıkladı. 

Eğitim sonunda katılımcılara uluslararası standartta sertifika verdiklerini belirten Yener, inşaat firmalarına "İster elemanınıza eğitim aldırın, ister eğitim almış eleman alın." diyor. Programda; proje pazarlamada satış teknikleri, müşteri tanıma sanatı, beden dili, iletişimde sihirli sorular, müşteri ile iletişim kurabilme ve ikna becerileri, öfke kontrolü, etkili sunum teknikleri ve telefonda etkili konuşma, takım çalışması ve sinerji yaratma becerisi gibi pek çok konuda eğitim veriliyor. 


Geri Dön