Küçük ev aletlerinde hem görünüşe hem de elektrik harcamasına bakılıyor!
Küçük ev aletleri üreticisi Homend'in telefonla yaptığı araştırmaya göre, tüketiciler cihazların hem estetik görünmesini hem de az elektrik harcamasını istiyor. Homend Genel Müdürü Hakan Koçer, bu cihazların meskenin elektrik harcamasında önemli bir yer t
Küçük ev aletleri sektöründe 2010 yılından beri faaliyet gösteren Homend'in tüketicilerle telefonda yaptığı anket, kullanıcının tercihlerini gözler önüne serdi. Araştırmaya göre tüketici, küçük ev aletlerini seçerken estetik olmasına ve daha az enerji ile çalışmasına önem veriyor. Küçük ev aletlerinin toplam ev içi elektrik harcamalarında kayda değer bir yer tuttuğunu belirten Homend Genel Müdürü Hakan Koçer, yaptıkları hesaplamalarda 4 saat kullanılan bir ütünün, evde buzdolabına eşdeğer miktarda elektrik tükettiğini ifade ediyor. "Enerji tasarrufuna yönelik yapılacak her iyileşme, dış ticaret açığımızın kapatılmasında etkili olacak." diyen Koçer, bu alandaki çalışmalara önem verdiklerini kaydediyor. 2,5 yıllık bir şirket olmalarına rağmen 5 adet fikir, 4 adet endüstriyel tasarım ve 37 adet marka patent başvuruları olduğunu ifade eden Hakan Koçer, 2012 yılında da entelektüel sermayeye yönelik yatırımlara devam edeceklerini belirtiyor. Koçer, "Akıllı ve enerji tasarruflu elektrikli küçük ev aletleri denilince akla gelen ilk marka olma hedefimize ulaşmak için son teknolojiye uygun elektrikli ev aletleri geliştirmeye devam edeceğiz. Yemeği kendi kendine pişiren Magicook elektronik aşçı, ilk cam yüzeyli Grilliant elektrikli ızgara, konuşan ve mama suyu hazırlayan Royaltea çay makinesi, ilk porselen Waterprof su ısıtıcı benzeri ürünlerde olduğumuz gibi, 2012 yılında da yine şık ve tüketicilerin ilk defa karşılaşacağı yeni özellikler barındıran ürünlerle fark oluşturmaya çalışacağız." diyor. Homend, tüketicinin ürünlerle ilgili yaşadığı sorunları da 48 saatte çözüme ulaştırıyor. Küçük ev aletleri sektöründe sadece Homend'de verilen bu uygulamayla tüketici fiş, fatura ya da garanti kartına gerek duymadan, sorunlu ürünü firmaya ulaştırabiliyor. Şirket, 68 ürün çeşidiyle, 600'den fazla satış noktasında bulunuyor. 2012 yılında 110 çeşit ürünle tüketiciyle buluşmayı hedeflediklerini söyleyen Genel Müdür Koçer aynı zamanda markanın Türkiye'deki üretimin ağırlığını artırmayı amaçladıklarını kaydediyor. Zaman