Lidya Grup’un Epson ödülleri dağıtıldı!
25 Şubat’ta düzenlenen Türkiye’den bayilerinin katıldığı toplantıda, Lidya Grup’un Epson ödülleri sahiplerini buldu.
Teknolojisiyle baskı sektörünün dünya devleri arasında yer alan Xerox, Epson ve EFİ markalarının Türkiye distribütörü olan Lidya Grup, 24 - 26 Şubat tarihleri arasında Balkanlara çıkartma yaptı. Karadağ (Montenegro)’da, 25 Şubat’ta gerçekleşen ve Türkiye’den bayilerinin katıldığı toplantıda, Lidya Grup’un Epson ödülleri sahiplerini buldu. Buna göre, başarı ödüllerini farklı dallarda 3 bayi aldı.
Epson, ürettiği baskı kafaları ile dünyadaki birkaç firma arasında yer alıyor
Epson’un, sahip olduğu makine parkının dışında, ürettiği baskı kafaları ile dünyada ayrı yere sahip olan birkaç firmadan birisi olduğunu ifade eden Lidya Grup Yönetim Kurulu Başkanı Bekir Öz, şunları söyledi:
“Temsil ettiğimiz markalar arasında bulunan Epson, baskı sektöründe dünyanın lider firmaları arasında yer alıyor. Projeksiyondan fotoğrafa, iç ve dış mekandan tekstile kadar geniş bir makine ürün yelpazesi olan Epson’un, baskı kalitesi çok yüksektir. Epson’da bu yıl ciddi bir büyüme göstereceğiz. Geçtiğimiz yıl Epson’da başarı gösteren bayilerimiz arasından, ilk 3’e girenler, Karadağ’da yaptığımız etkinlik sırasında ödüllerini aldı” dedi.
Geçtiğimiz yılı tüm olumsuzluklara rağmen makine satışlarında yüzde 50 büyümeyle kapattıklarını hatırlatan Bekir Öz, bu yıl dolar bazında yüzde 25 büyüme hedeflediklerini kaydetti. Türkiye’nin geleceğine inandıklarının altını çizen Bekir Öz, müşterilerini kendi finansman modeliyle destekleyerek yatırımların önünü açmaya devam ettiklerini açıkladı.
Epson, geniş bir ürün grubu ile faaliyet gösteriyor
Copy centerlardan matbaalara, reklam firmalarından mimarlık ofislerine, kamu kurumlarından fabrikalara kadar, Epson’un geniş bir müşteri grubuna hitap ettiğini anlatan Lidya Grup Yönetim Kurulu Danışmanı Rıza Başoğlu, özellikle iç ve dış mekan reklam pazarında, yüksek kalite ve değişken hacimli işlerde, baskı kalitesi nedeniyle Epson’un tercih edildiğini söyledi.
Son yıllarda reklam sektöründe ‘dijital baskının” payının arttığını ve hızla gelişimin devam ettiğine işaret eden Rıza Başoğlu, şunları kaydetti:
“Bunda, dijital baskının ilave müşteriler yaratması, müşterilere özel versiyon çözümler sunması, acil siparişlere cevap verilebilmesi ve hazırlık sürelerinin kısalığının rolü büyüktür. A4 kağıda baskıdan, ruloya ve plakaya kadar farklı materyallere baskı imkanı, iş farklılaşmasına ve gelişmesine katkı sağlamaktadır. Dijitalin camdan metale, brandadan kumaşa, ahşaptan duvara kadar farklı malzemeye baskı yapılabiliyor olması, baskının kişiye özel hale gelebilmesi anlamını da taşıyor. Örneğin, bireyler kendi tasarladıkları duvar kağıtlarını yaptırabilecek veya modacılar her elbiseye farklı bir desen hazırlayabilecek” şeklinde konuştu.
Lidya Grup’un Karadağ’da düzenlendiği organizasyona Lidya Grup Yönetim Kurulu Başkanı Bekir Öz, sekiz bölgede ve yaklaşık 50 ilde faaliyette bulunan bayiler ile Lidya Grup üst yönetimi katıldı. Bu organizasyonla, 2017 yılı büyüme stratejileri ve hedefleri, iş ortakları ile gözden geçirildi. Bölgenin, tarihi ve kültürel değerleri ziyaret edildi.