Maslak Yapı ABD'de mağaza açmayı hedefliyor!
Dünyaca ünlü İtalyan tasarım markalarını Türkiye’ye taşıyan Maslak Yapı, lüks projelerin tercihi oldu. Türkiye üzerinden Rusya ve Azerbaycan’a da hizmet vermeye başlayan Maslak Yapı’nın hedefinde Londra’dan sonra ABD’de de mağaza açmak var.
Dünyaca ünlü İtalyan tasarım markalarını Türkiye’ye taşıyan Maslak Yapı, lüks projelerin tercihi oldu. Türkiye üzerinden Rusya ve Azerbaycan’a da hizmet vermeye başlayan Maslak Yapı’nın hedefinde Londra’dan sonra ABD’de de mağaza açmak var.
Üst segment konut, rezidans, otel, ofis, mağaza ve restoran projelerinde iç dekorasyonla ilgili tüm mobilya, aksesuar ve aydınlatma ürün gamını sunan Maslak Yapı, İtalyan çizgisini Türkiye’ye taşıyor. İtalyan markaları Türkiye üzerinden Azerbaycan ve Rusya gibi ülkelere de ulaştıran Maslak Yapı’nın şimdiki hedefinde Londra ve ABD var. Maslak Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Gökhan Ayaydın, 2016’ya kadar SCIC markasıyla ABD’de bir mağaza açacaklarını ve daha sonra da sayıyı artıracaklarını söyledi.
İtalyanlar rahatladı
Maslak Yapı’nın kurulduğu günden bu yana Türkiye’de birçok A plus projeye ve perakende müşterilere hizmet verdiğini anlatan Gökhan Ayaydın, şunları söyledi: “Rezidans ve otel projelerinde ağırlıklı olarak yer aldık. Perakende müşterilerimiz de çok fazla... Pazarda şu anda büyük bir yabancı ilgisi var. Özellikle İstanbul ve Bodrum’dan daire alan yabancı yatırımcılar, iç mimarilerini çözmemiz için kapımızı çalıyor. Araplar, Azeriler ve Ruslar ağırlıklı.... Öte yandan, Azerbaycan ve Rusya’ya ürünleri Türkiye üzerinden gönderiyoruz. Bu şekilde Bakü’de ve Moskova’daki projelerin mutfak ve mobilya tasarımlarını yaptık. Böyle olunca İtalyanlar’ın da eli rahatlıyor. Üretime odaklanıyorlar.”
Ayaydın, Londra’da 6 ay önce bir mağaza açtıklarını belirterek, burada SCIC markasıyla hizmet vereceklerini, hedefleri arasında Miami, New York ve Los Angeles’ın da olduğunu belirtti. Ayaydın, 2016 yılı içinde bu hedefleri gerçekleştireceklerini kaydetti.
En lükslerde SCIC damgası
Maslak Yapı bünyesinde satışı yapılan İtalya’nın en ünlü mutfak markası SCIC, İstanbul’un en üst segmentinde yer alan gayrimenkül projelerinin de en çok tercih edilen ürünü olma özelliğini taşıyor. Bu segmentte yer alan Zorlu, Safir, Etiler Savoy, Rixos Bomonty’de bu ürünler kullanıldı. Ayrıca SCIC, Bodrum Mandarin Orientel Hotel ve villaların da tercihi oldu.
İtalyan çizgisi devam edecek
MASLAK Yapı’nın 2005 yılında fonksiyonel mutfaklar tasarlayan SCIC ürünlerini ithal ederek yola çıktığını anlatan Ayaydın, “3 yıl önce mobilya markalarıyla da işbirliği yapmaya başladık. Şu anda 2 bin metrekarelik showroom’umuzda Flexform, Mood, Lema, Porada, Res, IOC, Flou, Fendi gibi 12 markayı bir araya getiriyoruz. Bugüne kadar bünyemize hep İtalyan markalarını kattık. İtalyan çizgisinden çıkmayacağız” dedi.
Markalara Türk mimarları tavsiye ediyoruz
MASLAK Yapı, Türk mimarlar Mustafa ve Emre Toner’i, İtalyan tasarım markası Flou ile bir araya getirerek Natevo Koleksiyonu’nun hazırlamasında aracı oldu. Bu konuda iyi bir misyon üstlendiklerini söyleyen Gökhan Ayaydın, “Tasarım markalarını, tasarımcıları bir araya getiriyoruz. Güzel fikir alışverişleri yapıyoruz. Önceden Türk firmalar yabancı tasarımcıların peşinde koşarken artık uluslararası markalar Türk tasarımcıları tercih etmeye başladı. Bu bizi çok memnun etti. Bu tür işbirlikleri giderek artacaktır. Bu şekilde sürpriz tasarımlar ortaya çıkmaya devam edecek” diye konuştu.
Vatan