01 / 10 / 2024

Nordmende'nin hedefi 50 bin ailenin evine girmek!

Nordmende'nin hedefi 50 bin ailenin evine girmek!

Bir dönemin efsane televizyon markalarından olan, ancak 1980'li yıllarda artan rekabetle birlikte ortadan kaybolan Nordmende, Profilo ile tekrar Türkiye pazarına döndü




Türkiye'nin tanıştığı ilk televizyon markalarından olan Nordmende, uzun yıllar sonra Profilo ile yeniden piyasaya girdi. Markanın 2011 yılı hedefi 50 bin cihaz satmak. Bir dönemin efsane televizyon markalarından olan, ancak 1980'li yıllarda artan rekabetle birlikte ortadan kaybolan Nordmende, Profilo ile tekrar Türkiye pazarına döndü.

Yenilik ve çeşitlilik

Bu konuda bilgi veren ve markayı değişen değişen bayi yapılarına yenilik katmak ve çeşitlilik sağlamak için seçtiklerini açıklayan Profilo Dayanıklı Ev Aletleri Satış Direktörü Semir Kuseyri, 'İtalya, Almanya ve birçok Avrupa ülkesinde başarılı satışı var. İnsanların bildiği bir televizyon olması ve hem teknolojik hem görüntü farklılıkları çok kaliteli olduğu için piyasaya sunuyoruz' dedi. Satışa başladığı günden itibaren markanın başarı sağladığını belirten Kuseyri, şunları söyledi:

2011 hedefi 50 bin

'Hedefimiz markanın pazarda en iyi şekilde yayılması. Gelecek yıl 50 bin adet satmayı hedefliyoruz. Pazara çok makul fiyatlarla kaliteli ürün sokuyoruz. 12 milyon orta segment haneye ulaşacağız ve fiyatlarımız 504 liradan başlıyor. Yaygın bayi teşkilatımız, marka değeri yüksek ürün ve çok makul fiyatlar ile diğer markalardan sıyrılacağız. Kendimiz çok güveniyoruz. şžu anda ilk parti mallarımız bitti.'

Değişim sürecek

2010'u değişim yılı ilan eden Profilo'nun yeniden yapılanma sürecinin hala devam ettiğini de belirten Kuseyri, önemli başarılar elde ettiklerini, bu sürecin 2011'de de devam edeceğini vurguladı. Bayi yapısında değişiklikle tüketici profilini de yenileyerek arka sokaklardan cadde ve alışveriş mağazalarına taşındıklarını açıklayan Kuseyri, '2010'u yaklaşık 200 milyon euro ciro ile kapatacağız' dedi

Yerel markalar arasında birinci

Yaşanan küresel krizin, ÖTV ve KDV indirimleri sayesinde beyaz eşya pazarını etkilemediğini belirtin Semir Kuseyri, 'Genel pazar yüzde 5 daralsa da marka olarak biz geçen yıl yerel markalar arasında 1'inci olduk' dedi.
Bugün/Merve SOYDEMİR


Geri Dön