02 / 05 / 2024

Pronet Güvenlik, tahsilat operasyon verimliliğini artırıyor!

Pronet Güvenlik, tahsilat operasyon verimliliğini artırıyor!

Tahsilat dış arama operasyonlarında teknoloji desteğini Call Center Hotel’ den alan Pronet Güvenlik, sistemin hayata geçmesiyle operasyon verimliliğini sağlarken, zaman kaybını azaltırken müşteri memnuniyetini artırdı...





Tahsilat dış arama operasyonlarında teknoloji desteğini Call Center Hotel’den alan Pronet Güvenlik, sistemin hayata geçmesiyle operasyon verimliliğini sağlarken, zaman kaybını azaltırken müşteri memnuniyetini artırdı.

 


Türkiye'nin önde gelen güvenlik firmaları arasında yer alan Pronet, temel olarak elektronik güvenlik sistemlerinin evlere ve ofislere temin edilmesi, sistemlerin bu mekanlara kurulması, bu mekanların bir merkezden 7/24 izlenmesi ve çalışır durumda olmasının sağlanması için saha destek hizmetlerinin verilmesini sağlıyor.


 


170 bin abonesine aylık kullanım bedelleriyle hizmet veren Pronet, dış tahsilat operasyonlarını ise Call Center Hotel’den aldığı teknoloji desteği ile gerçekleştiriyor. Daha önceleri outsource edilen tahsilat operasyonları sonraları kurum içine alınarak hem çözüm hem tahsilat hem de müşteri memnuniyeti merkezi olarak faaliyet gösteriyordu. Ancak Pronet, manuel olarak çalışan bu sistemden verimlilik alınamayınca Call Center Hotel (CCH) ile bir araya gelerek, yeni bir iş modeli oluşturdu.

 

Entegrasyonu yaklaşık 2 ay süren bu projede Pronet’in ihtiyaçlarına özel bir süreç tasarımı gerçekleştirildi. Bu sisteme göre Pronet, her gün aranması gereken müşteri listesini CCH’nin sunucularına yüklüyor. Sistem bütün aramaları yapıp aboneye ulaşıldığı anda da çağrı Pronet’teki müşteri temsilcisine yönlendiriliyor. “Özel Bulut” çözümü olan bu sistem ile uzaktan erişim sağlanırken aynı zamanda da bir süreç operasyonunu yönetiliyor. Örneğin ödeme tarihi henüz geçmiş yeni borçlu ile daha eski borçlu abone farklı periyodlarda aranıyor.

 

Pronet ile CCH arasındaki çözüm ortaklığı Pronet’in operasyonel verimliliğini artırarak zaman kaybında azalma, müşteri memnuniyetinde artışı da beraberinde getiriyor.


 


Pronet ile CCH arasındaki işbirliği, Pronet’in alarm çağrı merkezi tarafında konuşmacı doğrulama, felaket yönetimi sistemi gibi projelerle devam edecek.


Geri Dön