RSG İç Mimarlık, yeni yılda da prestijli yarışmalara hazırlanıyor!
RSG İç Mimarlık ekibi, başarılarının dünyanın en prestijli ödülleri ile taçlandırılmasından aldıkları ilhamla, yeni projelerinde muazzam bir ivme yakaladı.
Konut ve sosyal mekan projelerine yalın bir ruh katan RSG İç Mimarlık, yeni yıla bol ödüllü projelerinden aldığı ilhamla girdi. Semih ve Didem Güven’in sanatı yaşama entegre eden dokunuşları, yurt içi ve yurt dışındaki farklı iç mimari projelerine sınırsız hayal gücünün güncel izlerini bırakmaya hazırlanıyor.
Londra’dan International Property Awards, İtalya’dan A Design Award ve son olarak ABD’den IDA International Design Award ile dönen RSG İç Mimarlık ekibi, başarılarının dünyanın en prestijli ödülleri ile taçlandırılmasından aldıkları ilhamla, yeni projelerinde muazzam bir ivme yakaladı. Geçtiğimiz yılı olgunluk döneminin meyvelerini toplayarak geçiren RSG İç Mimarlık’ın sahipleri Rıza Semih Güven ve Didem Güven, 2016’yı ise yurt içi ve yurt dışında büyük, farklı projelere imza atmaya ve prestijli yarışmalarda derece almaya ayırdı.
İtalya’dan A Design Award’a Beylikdüzünde yaptığı Kalekent Satış Ofisi ile layık görülen RSG İç Mimarlık, sanatı, yaşam alanına entegre ederek sunmayı ilke ediniyor. Üzerinde çalıştıkları her projede yaratıcılıklarını ve hayal güçlerini, sahip oldukları profesyonel tecrübelerle birleştiriyor ve kendilerini daha önce tasarlanmamış olanı sunmaya odaklanıyor.
Rıza Semih Güven ve Didem Güven için her proje farklı bir yaklaşım gerektiriyor ve bu da ancak kavramsal bir tutarlılığın peşinden giden tasarım anlayışıyla desteklenebiliyor. RSG İç Mimarlık her an değişen tasarım trendlerini projelerinde farklı ve yeni bakış açılarıyla yorumlarken, bu yönelim sayesinde mimari tasarım anlayışına detay katıyor, mekanlardaki uyumu yakalıyor ve yaşam alanıyla kullanıcılarını bütünleştiriyor. “Esnek bir mimari yaklaşımla çalışan” RSG İç Mimarlık ekibi, 13 yıldır yurt içi ve yurt dışında imza attıkları konut, ofis ve hastane projelerinde yenilikçi tasarımların altını çizerken, bundan sonrasını da “geleceğin tasarımlarını yorumlamaya” adıyor.