03 / 05 / 2024

Sabri Özel, Sabri Dino’nun adıyla mağaza açacak!

Sabri Özel, Sabri Dino’nun adıyla mağaza açacak!

İşadamı Sabri Özel, Beşiktaş’ın efsane kalecisi ‘Sabri Dino’nun adıyla mağazalar açmaya hazırlanıyor. Özel, “Çok iyi bir kaleciydi. Bu nedenle ismine layık, çok şık hazırgiyim mağazaları açmayı planlıyoruz” dedi




Tekstil sektöründe faaliyet gösteren Sabri Özel, bünyesine yeni bir markayı daha kattı: Sabri Dino. Sabri Özel, Beşiktaş’ın 10 sezon kaleciliğini yapan, Beşiktaş Kulübü tarafından efsane futbolcular arasında sayılan ve 1990’da intihar ederek yaşımına son veren Sabri Dino’nun marka haklarını ünlü futbolcunun ailesinden satın aldığını söyledi.

Sabri Dino markasıyla bu yıl içinde mağazalar açacaklarını kaydeden Özel, “Sabri Dino’nun anısına saygı duyuyorum. Çok iyi bir kaleciydi. Bu nedenle ismine layık bir şekilde çok şık hazırgiyim mağazaları açmayı planlıyoruz” dedi.


2020’de 250 mağaza

Sabri Özel markasıyla şu anda 57 mağazaları bulunduğunu belirten Özel, “Ayrıca 12 ülkede toplam 20 mağazamız bulunuyor. Bu yıl toplam 15 yeni mağaza daha açmayı hedefliyoruz. 2016’ya girerken de 100 mağazayı geçmeyi planlıyoruz” diye konuştu.

12 ülkeye ihracat gerçekleştirdiklerini kaydeden Özel, “2020 yılında toplamda 250 mağazaya ulaşmayı hedefliyoruz” dedi.



‘Perakende lokomotif oldu’

Perakende sektörünün son yıllardaki hızlı gelişimiyle ekonominin lokomotifi olduğunu söyleyen Sabri Özel, şöyle devam etti: “İl bazında mağaza sayımızı artırmaya giderek, tüketiciye doğrudan ulaşmayı hedefledik. Satış ve organizasyon politikamızdaki değişim kapsamında, iç ve dış müşteriye kulak vermek ve sürekli güncel kalmak öncelikli amacımız oldu. Bu noktadan hareketle, Sabri Özel markamızdaki klasik çizgiyi korumanın yanı sıra, artık genç hedef kitleye de ulaşıyoruz. 20-35 yaş grubuna hitap eden Entro ve 18 yaştan itibaren gençlerin ilgisini çeken Bluring markalarımız bu atılımın en önemli ivmelerinden.”


 


Kadın giyime ağırlık verecek

Hazır giyimde trikolarıyla öne çıkan Sabri Özel, önümüzdeki dönemde kadın giyime de ağırlık verecek. Hem erkek hem de kadın müşterileri için farklı koleksiyonlar hazırladıklarını söyleyen Sabri Özel, “Kadın giyimi güçlendiriyoruz. Özellikle büyük beden ağırlıklı çalışacağız. Üretimimizin yüzde 25-30’unu artık kadın giyim oluşturacak” dedi. Sabri Özel ayrıca toplamda 40 milyon dolara yakın ciroya ulaştıklarını kaydetti.


 


İSTİHDAMI ARTIRIYORUZ

Yılda 1.5 milyon adetlik yıllık üretim hedeflediklerini aktaran Sabri Özel, “Üretim kalitemizden taviz vermeden piyasaya daha fazla ürün arz ediyoruz.  Kaliteli ürünleri tercih edilebilir fiyatlarla sunuyoruz. Böylece, her yıl, belli bir tempoyla yatırımlarımızı artırıp hızla büyüyoruz” dedi.

Bünyelerinde 800 kişinin istihdam edildiğini kaydeden Özel, şu bilgileri verdi: “Yeni yatırımlarla istihdam kapasitemizi giderek büyütüyoruz. 23 bin metrekarelik bir alanda kurulu tesisimizde, günlük yaklaşık 2 bin 500 adet gömlek, yıllık 400 bin adet triko, 200 bin adet pantolon, 200 bin adet t-shirt ve 50 bin adet takım elbise ve ceket üretebilecek kapasite bulunuyor.”


Eylem Türk/Milliyet


Geri Dön