29 / 04 / 2024

Şehit Ali Paşa Vakfı'na ait ev 35 yıllığına kira ve işletme ihalesine çıkıyor!

Şehit Ali Paşa Vakfı'na ait ev 35 yıllığına kira ve işletme ihalesine çıkıyor!

Vakıflar Genel Müdürlüğü; Üsküdar İlçesi, Kuzguncuk Mahallesi, Tufan Caddesi'nde yer alan mülkiyeti Şehit Ali Paşa Vakfı'na ait olan ahşap 2 evi 35 yıllığına kira ve işletme ihalesine çıkarıyor.





Vakıflar Genel Müdürlüğü; Üsküdar İlçesi, Kuzguncuk Mahallesi, Tufan Caddesi'nde yer alan mülkiyeti Şehit Ali Paşa Vakfı'na ait olan ahşap 2 evi  Restorasyon veya Onarım Karşılığı Kiraya Verilmesi İşlemleri'ni 35 yıllığına restorasyon karşılığı kira ve işletme ihalesine çıkarttı.


Toplam yatırım maliyeti 500 bin 400 TL olan ahşap ev ihalesi; 27 Ekim 2014 tarihinde 15.00'te yapılacak. 


İHALE İLANI:



GM.SATIŞ 

T.C.VAKIFLAR GENEL MÜDÜRLÜĞÜ İSTANBUL 2.BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ - Evrak No: 9069


İSTANBUL VAKIFLAR 2.BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜNDEN


RESTORASYON KARŞILIĞI UZUN SÜRELİ KİRALAMA VE İŞLETME İŞİNE AİT


İLAN


İstanbul İli, Üsküdar İlçesi, Kuzguncuk Mahallesi, Tufan Caddesinde bulunan, mülkiyeti Şehit Ali Paşa Vakfına ait olan, tapunun (111) pafta, (581) ada, (29) parselde ki 150,00 m2 yüzölçümlü "Ahşap İki Ev" vasıflı eski eser taşınmaz Vakıf Kültür Varlıklarının Restorasyon veya Onarım Karşılığı Kiraya Verilmesi İşlemlerinin Usul ve Esasları Hakkındaki Yönetmeliğe göre 35 (Otuzbeş) yıllığına restorasyon karşılığı kira ve işletme ihalesine çıkartılmıştır.


ILIİstanbul


İLÇESİÜsküdar


MAHALLE Kuzguncuk


SOKAK/CADDDE Tufan Caddesi


PAFTA 111


ADA 581


PARSEL 29


YÜZÖLÇÜMÜ 150,00 m2


CİNSİ Ahşap İki Ev


VAKFI Şehit Ali Paşa Vakfı


MUHAMMEN BEDEL 500.400,00 TL (BeşyüzbindörtyüzTürklirası)


(Toplam Yatırım Maliyeti)


GEÇİCİ TEMİNAT 15.012,00 TL (OnbeşbinonikiTürklirası)


(Bu bedel muhammen bedelin %3 'üdür.)


İHALE TARİH VE SAATİ 27.10.2014-15:00


I-Yukarıda özellikleri belirtilen taşınmaz, Vakıflar Genel Müdürlüğü, Vakıflar Meclisinin 07/07/2014 tarih ve 353/270 sayılı Kararı ve Bölge Müdürlük Makamının 05/08/2014 tarih ve 7625 sayılı 


ihale onay belgesinde belirtilen şartlar çerçevesinde;


1- İlk iki yıl içerisinde, yüklenici tarafından tüm masrafları karşılanmak üzere, eski eser yapının elektrik, mekanik, statik ve ilgili tüm projelerinin hazırlatılması, zemin etüdlerinin 


yapılması, teknik raporlarının alınması, ilgili kurum ve kuruluşlara onaylatılması, rölöve, restorasyon ve restitüsyon proje bedellerinin Mimarlar Odasınca belirlenen tarife bedelinden fazla 


olmamak üzere müellifine yüklenici tarafından ödenmesi, inşaat ruhsatının alınarak inşaata başlanması ve restorasyonun tamamlanması, bu süre içerisinde restorasyonun bitirilmemesi durumunda 


yapılan sözleşmenin fesih hakkının saklı tutulması, fesih halinde o zamana kadar ödenen kira ve yatırılan teminatın İdaremize irad kaydedilmesi,


2- İşin süresinin ve kira ödemelerinin sözleşme tarihi ile başlatılması,


3- Sözleşme tarihinden itibaren ödenmek üzere kira gelirlerinin;


a) İlk 2 (iki) yılın aylık kirası 750,00 TL (YediyüzelliTürkLirası),


b) 3.yılın aylık kirasının 1.500,00 TL (BinbeşyüzTürklirası) olması,


c) 4. yıldan işin (35. yılın sonuna kadar) süresinin sonuna kadar her yıl bir önceki yılın aylık kira bedeline yıllık üretici fiyat endeksi ÜFE (Oniki Aylık Ortalamalara göre Değişim (%) oranı 


esas alınarak) eklenerek bulunacak bedelin aylık kira bedeli olarak alınması,


4- -3194 sayılı İmar Kanununa göre İdaremize ait parselden kamuya terk edilmesi gereken kısım varsa yasal sınırlar içerisinde bedelsiz terk edilmesi,


5- Taşınmazın ekspertiz raporuna göre belirlenen "konut" fonksiyonuna göre değerlendirilmesi, fonksiyonun ilgili kurum ve kuruluşlar tarafından onaylatılarak değiştirilmesi halinde yeniden 


değerlendirilme yapılarak aylık kira gelirlerinin yeniden belirlenmesi, yeni bedelin ihalede belirlenen kira bedelinin altında olmaması,


6- İşletme süresi sonrasında (35 yılın sonunda) yapıların çalışır, bakımlı ve kullanılabilir şekilde hiçbir hak ve bedel talebinde bulunmadan İdaremize teslim edilmesi,


7- İlgili mevzuata aykırı herhangi bir nedenle mahkeme kararına istinaden sözleşme süresi dolmadan tahliye edilmesi halinde yapılmış olan masrafların, ödenen kiraların ve teminatın İdareye terk ve 


teberru edilmiş sayılması 6204318- İdarenin izni olmadan restorasyon işlerinin başkasına devredilmemesi, yer teslim tarihinden itibaren işe ait her türlü güvenlik tedbirlerinin masrafları 


yüklenicisince karşılanmak üzere sağlanması ve eski eser binanın restorasyonu tamamlanmadan (kısmi) kullanıma açılmaması,


9- Uygulama projelerinin brüt kullanım alanlarında büyüme olması durumunda kullanım alanlarının ve kullanım fonksiyonlarına göre ihale sonucunda belirlenen değerin m2 bazındaki aylık kira 


bedellerinin esas alınması, buna göre yeniden değerlendirme yapılarak, taşınmazlardan alınacak aylık kira gelirlerinin de aynı oranda arttırılması şartlarıyla restorasyon karşılığı 35 (Otuzbeş) 


yıl süreyle kira ve işletme ihalesine konulmuştur.


II- İhale, yukarıda belirtilen tarih ve saatte Selamiali Mahallesi Cumhuriyet Caddesi No: 10 Üsküdar/İstanbul adresinde bulunan Vakıflar 2.Bölge Müdürlüğü Hizmet Binasının (-l).katında toplanacak 


olan İhale Komisyonunca yapılacaktır.


III- İstekliler İhale Şartnamesini, mesai saatleri içerisinde 08:30-12:30 ve 13.00-17:00 saatleri arasında Selamiali Mahallesi, Cumhuriyet Caddesi, No. 10 Üsküdar/İSTANBUL adresinde bulunan 


İstanbul Vakıflar 2. Bölge Müdürlüğü hizmet binasının 3. katındaki İhale - Kalem Bürosunda görülebilir.


IV- İhaleye katılabilmek için istenilen belgeler; İstekliler örneğine göre hazırlayacakları teklifleri ile aşağıda dış zarf içerisinde istenilen belgeleri yukarıda belirtilen ihale tarih ve 


saatine kadar Selamiali Mahallesi, Cumhuriyet Caddesi, No. 10 Üsküdar/İSTANBUL adresinde bulunan İstanbul Vakıflar 2. Bölge Müdürlüğü hizmet binasının 3. katındaki İhale - Kalem Bürosuna vermeleri 


gerekmektedir. Dış zarf aşağıdaki belgeleri içerecektir. Teklifi ihtiva eden (Ek 2 örnek forma uygun olarak hazırlanan teklif mektubu) kapatılmış, mühürlenmiş/ imzalanmış iç zarf ile Ek: 1 başvuru 


dilekçe örneğiyle birlikte,


a) Türkiye'de tebligat için (Ek-3) örnek forma göre doldurulmuş adres beyanı vermesi. (Beyanda telefon faks var ise elektronik posta adresi bilgilerinin belirtilmesi)


b) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da Esnaf ve Sanatkar Odası veya ilgili Meslek Odası belgesi (aslı, noter tasdikli sureti veya aslı İdarece görülmüş sureti)


bl) Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sânatkar odasından veya ilgili meslek odasından, ilk ilan veya- ihale tarihinin içinde bulunduğu 


yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,


b2) Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya 


kayıtlı olduğunu gösterir belge.


c) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri; (noter tasdikli sureti veya aslı İdarece görülmüş sureti)


cl) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesini,


c2) Tüzel kişi olması halinde, ilgilisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlerini belirtilen son durumu gösterir Ticaret Sicil 


Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile 


tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerini,


d) İstekliler adına vekâleten ihaleye katılmıyorsa, istekli adına teklifte bulunacak kimselerin Noter tasdikli vekâletnameleri ile vekâleten iştirak edenin Noter tasdikli imza beyannamesi, (noter 


tasdikli sureti veya aslı İdarece görülmüş sureti)


e) İsteklilerin ortak girişim olması halinde bu iş için örneğine uygun (Ek-4) örnek forma göre düzenlenmiş ortak girişim beyannamesi vermesi.


f) İlk ilan tarihinden sonra alınmış Muhammen bedelin %50' sinden az olmamak üzere kullanılmamış nakit kredisini veya kullanılmamış teminat mektubu kredisini yada serbest mevduatını gösterir yerli 


veya yabancı bankalardan alınacak banka referans mektubu (Ek-5 örneğe uygun) aslı veya İdarece aslı görülmüş sureti. Bu kriterler, mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka 


referans mektubu sunulmak suretiyle de sağlanabilir.


( Gerek görüldüğünde, banka referans mektubunun teyidi ilgili bankanın genel müdürlüğünden veya şubesinden idarelerce yapılır. Yapılan teyitlerin bankanın en az iki yetkilisinin imzasını taşıması 


zorunludur.) İsteklinin ortak girişim olması halinde, istenilen asgari miktar ortaklık oranına bakılmaksızın ortaklardan biri veya birkaçı tarafından karşılanabilir.


g) İlan tarihinden sonra ilgili vergi dairesinden veya internet vergi dairesinden alınacak vergi borcu olmadığına dair belgenin aslı veya Vergi Dairesinden alınan yazı aslının İdareye ibraz 


edilmesi.


h) İlan tarihinden sonra ilgili Sosyal Güvenlik Kurumundan veya Sosyal Güvenlik Kurumunun internet adresi 2 üzerinden alınacak prim borcu olmadığına dair belgenin aslı veya Kurumdan alınan yazı 


aslının İdareye ibraz edilmesi.


ı) İhale konusu taşınmazın yerinde görüldüğüne dair isteklinin yazılı beyan vermesi. (Ek-6 örnek forma göre)


i) İstanbul Vakıflar 2.Bölge Müdürlüğü adına, (TR**********************14) no lu Vakıflar Bankası Üsküdar Fıstık Ağacı Şubesi hesabına geçici teminat olarak nakit yatırılmış Banka dekontu veya 


İstanbul Vakıflar 2.Bölge Müdürlüğü adına (Ek-7: örnek forma) göre alınmış yukarıda tutan belirtilen geçici teminat mektubu. (Limit içi-süresiz ve teyit yazılı) İsteklinin Ortak Girişim olması 


halinde toplam teminat miktan ortaklık oranına bakılmaksızın ortaklardan biri veya birkaçı tarafından karşılanabilir. (Gerek görüldüğünde teminat mektuplarının ilgili bankanın genel müdürlüğünden 


veya şubesinden teyidi idarelerce yapılabilir. Yapılan teyitlerde, bankanın en az iki yetkilisinin imzasının bulunması gerekir.)


j) Ortak girişim olması halinde her bir ortak ayrı ayrı (a,b,c,d,g,h,ı) bentlerinde belirtilen belgeleri vermek zorundadır.


k) İstekli, inşaat ruhsatını aldığı tarihten itibaren, geçici kabul yapılıncaya kadar nitelik ve sayısı ihale şartnamesinin 25.maddede belirtilen teknik elemanları bulunduracağına dair (Ek-8) 


örnek forma göre düzenlenmiş teknik personel taahhütnamesini vermesi, (Ortak girişim halinde ortaklığı oluşturan gerçek veya tüzel kişilerin her biri tarafından imzalanmış olacaktır.)


1) İhale konusu iş veya benzer işlere ait tek sözleşmeye ilişkin iş deneyim belgesi. (Belgenin Aslı İdarece görülmüş sureti veya noter tasdikli sureti) İsteklilerin iş deneyim belgesine sahip 


olmamaları halinde Şartnamenin 33. maddesinde belirtilen şartlarla işi restorasyon konusunda deneyime sahip alt yüklenicilere yaptırabilir. Alt yüklenicilere yaptıracaklarına dair taahhütnameyi 


teklif ekinde sunacaklardır. (EK:9 örnek forma göre)


V) İlgili yönetmeliğin 8.maddesinde yazılı kimseler doğrudan veya dolaylı olarak ihaleye katılamazlar. (Daha önce İdaremize kat karşılığı, yap-işlet-devret (İnşaat Yapım Karşılığı Kiralama) 


Modeline göre iş yapıp, ihalelere katılmaktan geçici yasaklama karan alınanlar bu ihaleye giremeyecektir).


VI- İhaleye katılabilmek için; İhale Şartnamesinin 8.ncı maddesine göre hazırlayacakları tekliflerini, aynı şartnamenin 9.nci maddesi doğrultusunda yukarıda belirtilen ihale tarih ve saatine kadar 


İstanbul Vakıflar


2.Bölge Müdürlüğü Hizmet Binasının 3.katındaki Sanat Eserleri ve Yapı İşleri Şube Müdürlüğü İhale Kalem Bürosuna vermeleri gerekmektedir.


VII- İsteklilerin başvuru dosyaları iade edilmeyecek olup, ihale üzerinde kalmayan istekli/isteklilerin geçici teminatlan iade edilecektir.


VIII- Teklif dosyası, İstanbul Vakıflar 2.Bölge Müdürlüğü Hizmet Binası, 3.Kat, Sanat Eserleri ve Yapı İşleri Şube Müdürlüğü İhale Kalem Bürosuna verilecek olup, dosyalar İdareye verildikten sonra 


dosya içerisindeki herhangi bir evrakın değiştirilmesi veya eksik evrakın tamamlanması yönünde yapılacak müracaatlar değerlendirmeye alınmayacaktır.


IX- Telgraf veya faksla yapılacak müracaatlar ve postada meydana gelebilecek gecikmeler kabul edilmeyecektir.


X- Bu işe ait ilan bedelleri defaten İdaremize sözleşme yapılmadan önce yatırılacaktır.


XI- İdare gerekçesini göstermek kaydıyla ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.


TEL : 0216 695 21 00-(7234-7244)


FAKS : 0216 695 21 30


E-MAİL :istanbul2@vgm. gov.tr.


İnternet Adresi: www.vgm.gov.tr İLAN OLUNUR



İhale ilanı için tıklayın


Geri Dön