Tuğçe Kazaz, 42 Maslak projesinin reklam yüzü oldu!
Tuğçe Kazaz, 42 Maslak Projesi için hazırlanan tasarım iş makinelerinin ödüllü açık hava reklamlarının yüzü oldu
Bay İnşaat’ın 42 Maslak Projesi için hazırlanan tasarım iş makinelerinin ödüllü açık hava reklamları Türkiye’nin en yaratıcı açık hava reklamlarının yarıştığı MediaCat Out of Home Awards’da En İyi Araç Giydirme kategorisinde birincilik, En İyi Ortam Uygulaması kategorisinde başarı belgesi ve En İyi Açıkhava Reklamı kategorisinde de büyük ödüle değer görüldü.
Sanata duyarlılığı ile bilinen Tuğçe Kazaz’ın 42 Maslak Sanat Sosyal Sorumluluk Projeleri’nde yer alacağını belirten Bay İnşaat Yönetim Kurulu Üyesi Erol Özmandıracı “Sanat projenin ana konsepti. Bu nedenle her aşamasında, her çalışmasında sanat olacak. Doğru yolda olduğumuzu aldığımız ödüllerle birlikte bir kez daha anladık. İçinde sanat olan her projede yer almayı isteyen Tuğçe Kazaz da sosyal sorumluluk projelerimizin yüzü olacak. Sanatı yaşatan çalışmalarımızla sektörde ses getirmeye devam edeceğiz” dedi.
“Yaşam başlı başına sanattır” konseptinden hayat bulan ve sanatı her adımında bulunduran 42 Maslak projesinin şantiyesinde objektifler karşısına geçen Tuğçe Kazaz, ödül alan reklamlardaki iş makineleri ile 70 metreye çıkarak poz vermişti.