23 / 12 / 2024

Silverline Ankastre IFA-2015'te ürünlerini tanıttı!

Silverline Ankastre IFA-2015'te ürünlerini tanıttı!

Silverline Ankastre, uluslararası arenada markaların ve tüketicinin en çok takip ettiği ve beklediği Tüketici Elektroniği Fuarı IFA-2015'te yine dikkatleri üzerine çekti.



Her yıl  Almanya'nın başkenti Berlin'de düzenlenen,  dünyanın her kıtasından uluslararası markaların yerini aldığı ve milyonlarca ziyaretçisi ile teknoloji dünyasının kalbinin attığı IFA Fuarı'nda Silverline Ankastre'de yerini aldı. Teknolojisi, üretim alt yapısı ve tasarımlarıyla  dünya markaları ile  yarışır hale gelen, davlumbaz üretiminde dünyada ilk 10, Avrupa'da ilk 5 arasında yer alan Silverline,  yoğun ilgi gördü. 


Silverline özellikle tasarım alanında iddiasını sergilediği Lift-up, Slide-down, Pop-out, To the point gibi davlumbaz modellerinin yanında geçtiğimiz aylarda piyasaya çıkardığı, geçmişi teknoloji ile harmanlayan Retroline serisini tanıttı. Silverline Ankastre şaşırtan tasarımları ve üstün teknolojik özelliklere sahip ürün gamı ile fuarın ilgi gören stantları arasında yerini aldı. Geçen yıl aldığı Turquality desteği ile yurtdışı pazarında markalaşma sürecini hızlandıran ve sektörün tüm önemli fuarlarında yerini alan Silverline, önümüzdeki süreçte yine Almanya 'da düzenlenecek Area 30, IMM Living Kitchen ve Çin Canton fuarlarına da katılacak. 


Girdiği ülkelerde pazar payını sürekli artıran Silverline Ankastre, dünyada Türk Malı imajını yükseltmeye devam ediyor...  IFA'da açıklama yapan Silverline Ankastre Genel Müdür Yardımcısı Selim Aksu " ankastre artık yeni yaşam tarzının bir sembolü olarak yükselen bir trend. Teknolojinin geldiği noktayı yaşam alanlarına iyi entegre edebilen ankastre, görsel şıklığı ile de dünyada mutfakların vazgeçilmezi olmaya başladı. Tam bir yenilenme süreci olarak da tanımlanabilecek ankastre ürünler  özellikle modern ve klasiği, teknoloji ve  kullanım kolaylığını bir arada sunması ile yeni neslin de tercihi oluyor. Mutfaklarda solo ürünlerden ankastre ürünlere doğru  hızlı bir geçiş söz konusu. Biz de sektörün güçlü bir oyuncusu olarak güçlü markalar ile, pazarı iyi ifade eden fuarlarda etkin varlık göstererek yurt dışındaki pazar paylarımızı artırmak istiyoruz. Sektörde üretim alt yapımız, tasarımlarımız ve teknolojimizle takip edilen, sözü geçen bir markayız.  İç pazarda marka bilinirliğimiz, teknolojimiz ve tasarımlarımız ile tercih edilen bir markayız. Hedefimiz bir dünya markası yaratmak. Bunu söylerken bir hayalden bahsetmiyoruz. Yaptığımız çalışmalar ve girdiğimiz pazarlarda sergilediğimiz başarı ile bunun mümkün olabileceğini çok iyi görüyoruz. 35 ülkede kendi markamız ile satış gerçekleştiriyoruz. Pazar lideri olduğumuz ülkelerin yanı sıra bir çok ülkede de dünya markaları ile yarışıyoruz. Hedeflerimize emin adımlar ile ilerliyoruz" şeklinde konuştu. 


Silverline bu yıl ihracat ağına, Kenya, Nijerya, Gana, Cezayir, Yemen, UAE, Kuveyt ve Fransa’yı ekleyip ihracat gerçekleştirilen ülke sayısını 63’e çıkarırken, 2015 yılı sonunda hedefini %3 büyüme ile 70 ülke olarak belirledi. Dünya üzerinde 35 ülkede kendi markasıyla satış faaliyetlerini sürdüren Silverline Danimarka, Fas, Irak pazarında showroomları aracılığı ile kullanıcılarına ulaşıyor. Danimarka pazarında yüzde 13, Fas'ta yüzde 12 pazar payına sahipken Irak'ta ise ankastre pazarının lider markaları arasında yer alıyor. 


Silverline tasarım alanında oldukça iddialı… Ürünlerinde estetik ve fonksiyonelliği teknoloji ile buluşturan güçlü AR-GE ekibi, çevre ve enerji duyarlılığı yüksek ürünler ile de farklılığını ortaya koyuyor. Gerek tasarım gerekse teknolojisinde yarattığı faklılığı yıllardır dünyanın en saygın ödül kuruluşlarından aldığı ödüler ile tescilliyor. 2009 yılından bu yana katıldığı tüm yarışmalardan tasarım ve fonksiyonellik alanında ödüllerle dönen marka, bugüne kadar 101 uluslararası ödülün sahip oldu.  Plus X, Reddot, Germany Design Awards ve KitchenInnovation Award , IF Design Award  gibi önemli organizasyonlardan ödüle layık görülen Silverline Ankastre,  "en yenilikçi marka" ödülünü de alarak uluslararası platformdaki üstünlüğünü de ortaya koydu. Türkiye'den ilk ödülü ise 2014 yılı sonunda Design Turkey Endüstriyel Tasarım Ödülleri'nden aldı.


Geri Dön