16 / 11 / 2024

Tapu fotokopisi verilir mi?

Tapu fotokopisi verilir mi?

Tapu alım satım işlemleri sırasında, tapu fotokopisinin alıcıya veya emlakçıya verilmesi herhangi bir sorun teşkil eder mi? Tapu fotokopisi verilir mi? Tapu fotokopisi ile satış yapılır mı?




Tapu fotokopisi verilir mi?

Tapu dairesinde yapılacak alım satım işlemleri için birçok evrak gerekli oluyor. Bu evrakların en başında tapu, alıcı ve satıcının kimlik belgeleri bulunuyor.


Gerekli belgeler:

SATICI

Tapu veya Fotokopisi

1 Resim

Nüfus Cüzdanı + 1 Tane Fotokopisi

T.C. Kimlik Numarası

Vergi Kimlik Kartı (Aslı ve 1 Adet Fotokopisi)

Emlak Vergi Makbuzları

İkametgah Adresi ve Telefon

Kooperatife Borcu Yoktur Kağıdı

Tapu işlemlerini Takibi için Vekaletname (Emlakçı Adına)


ALICI

2 Resim

Nüfus Cüzdani + 1 Tane Fotokopisi

T.C. Kimlik Numarası

Vergi Kimlik Kartı (Aslı ve 1 Adet Fotokopisi)

İkametgah Adresi ve Telefon

Tapu işlemlerini Takibi için Vekaletname.


Tapu alım satım işlemleri sırasında, tapu fotokopisinin alıcıya veya emlakçıya verilmesi herhangi bir sorun teşkil eder mi? Tapu fotokopisi ile satış yapılır mı?


Tapu fotokopisi vermek..

Konutunuzu satın almayı düşünen alıcının tapunun fotokopisini alıp tapudan istediği şekilde araştırma yapabilir. 


Ancak, sadece tapu fotokopisi ile herhangi bir işlem yapılamaz. Tapu fotokopisinin yanında yukarıdaki belgelerin ve tapu sahibinin kendisine vekalet vermesi halinde, kişi işlemde bulunabilir.


Gayrimenkul alım satım harcı 2014!



Geri Dön