23 / 12 / 2024

Teknosa, Hollanda'dan bir teknoloji zincirini almaya hazırlanıyor!

Teknosa, Hollanda'dan bir teknoloji zincirini almaya hazırlanıyor!

Teknosa Genel Müdürü Mehmet Necil Oyman, “Avrupa’daki fırsatları kokluyoruz. Özellikle Hollanda’dan bir teknoloji zincirini satın alabiliriz. HSBC ile anlaşma imzaladık. Onlar bizim adımıza görüşmeler yapıyor” dedi...




Türkiye’deki 294 mağazasıyla Teknosa, Avrupa’yı gözüne kestirdi. Teknosa Genel Müdürü Mehmet Necil Oyman, “Avrupa’daki fırsatları kokluyoruz. Özellikle Hollanda’dan bir teknoloji zincirini satın alabiliriz. HSBC ile anlaşma imzaladık. Onlar bizim adımıza görüşmeler yapıyor” dedi.


ELEKTRONİK perakende sektöründe yabancı zincirler Türkiye’den çekilmeye devam ederken, yerli teknoloji zincirleri Avrupa’yı gözüne kestirmeye başladı. Türkiye’de 294 mağazasıyla hizmet veren Teknosa, gelecek dönemlerde Avrupa ülkelerinden bir teknoloji zincirini satın almayı planlıyor. Teknosa Genel Müdürü Mehmet Necil Oyman, Avrupa’da bir teknoloji zincirini satın almak için fırsat kokladıklarını belirtti.


HOLLANDA OLABİLİR

Oyman, “Türkiye’de hem mağaza yaygınlığı hem de organik büyüme konusunda çember daralmış durumda. Artık Avrupa’da operasyon yapmak istiyoruz. HSBC ile bir anlaşma imzaladık. Onlar bizim adımıza yatırımcı şirketlerle ve bu işi yapan kuruluşlarla görüşmeler yapıyor. Ciddi bir arayışımız var. Almanya, Fransa, İngiltere ve Hollanda’da bir satın alma fırsatını kokluyoruz” diye konuştu. Özellikle Hollanda’daki şirketlere yakın olabileceklerini kaydeden Oyman, “Hollanda Benelüks’ün ortasında kalıyor. Hollanda olabilir. Orası bizim için etnik nüfus da çok önemli. Orada Türk nüfusu da bulunuyor” dedi. Oyman, Avrupa’da yaygınlaşan online alışverişin konsidilasyonu beraberinde getireceğini ve bunun da Teknosa için bir fırsat olacağını dile getirdi.


ŞEHİR DIŞINDA OLACAĞIZ

Oyman, “Avrupa’da şehir dışına açılan mağazalar var. Buralarda da olmak lazım. İnsanlar 20-25 km şehir dışına çıkarak alışverişe gidiyor. Trafiğe kapalı caddelerde de ciddi bir trafik var. Türkiye’deki bilgi birikimizi kullanabiliriz. Yolun hangi tarafından insanlar yürüyor. Sağında solunda ne var? Banka şubesi var mı? Gıda var mı? Restoran var mı? Tekstil mağazaları var mı? Bu şekilde baktığımızda en kalabalık trafik alanını bulup orada mağaza kiralıyoruz. Avrupa’da cadde perakendeciliği bizim için fırsat olabilir” şeklinde konuştu.


Ahmet Can/Hürriyet


Geri Dön