27 / 12 / 2024

TMME Sektör Birincisi Ödülü Profilo'ya verildi!

TMME Sektör Birincisi Ödülü Profilo'ya verildi!

Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nin (TMME) bu yıl ikincisini düzenlediği TMME Ödül Töreni’nde Profilo Dayanıklı Ev Aletleri Beyaz Eşya sektöründe Gümüş Heykel’in sahibi oldu...





Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nin (TMME) bu yıl ikincisini düzenlediği TMME Ödül Töreni’nde Profilo Dayanıklı Ev Aletleri Beyaz Eşya sektöründe Gümüş Heykel’in sahibi oldu. Ödülü Profilo adına Profilo Dayanıklı Ev Aletleri Satış Direktörü Semir Kuseyri aldı. Kuseyri; ödülün  Profilo Ailesi olarak en üst düzeyde müşteri memnuniyeti elde etmek için sürdürdükleri kararlı ve yenilikçi çalışmaların bir sonucu olduğunu söyledi.


Profilo Dayanıklı Ev Aletleri, 20.000 örneklemin katılımıyla gerçekleşen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) anketinde, 2012 yılının dördüncü çeyreğinde beyaz eşya sektörünün en üst düzeyde müşteri memnuniyeti elde eden markası seçildi ve Gümüş Heykel’in sahibi oldu. KalDer -Türkiye Kalite Derneği ve KA Araştırma Limited Ortak Girişimi olan Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi tarafından dağıtılan TMME Ödülleri, bu yıl ikinci kez sahiplerini buldu.


23 Mayıs Perşembe gecesi Swiss Otel The Bosphorus’ta gerçekleşen gala gecesinde Profilo’nun ödülünü alan Profilo Dayanıklı Ev Aletleri Satış Direktörü Semir Kuseyri şunları söyledi:


“‘Desteğe ihtiyacınız varsa, anında yanınızda’ sloganı ile daha yüksek müşteri memnuniyetine odaklanıyoruz. Satış aşamasından satış sonrası hizmete kadar tüm aşamalarda müşteri memnuniyetini en ön planda tutuyor, bu alana yatırım yapıyor ve yenilikçi uygulamalar hayata geçiriyoruz. Müşterilerimize her an yanlarında olduğumuzu hissettiren, dinamik ve dev bir ekibe sahibiz. Tüm çalışmalarımızın sonucunu, TMME Sektör Birincisi Ödülü ile almaktan mutluyuz. Pazardaki gücünü memnun kalan müşterisinin tavsiyesinden alan Profilo’nun yüksek müşteri memnuniyetinde iddiası gelecekte de devam edecek.”


Ulusal, sektörel ve kurumsal bir endeks sistemi olan TMME, Türkiye’de ürün ve hizmet bazında müşteri memnuniyetinin ölçülmesi, ileri istatistiksel ve ekonometrik model kullanılarak analiz edilmesi için faaliyet gösteriyor. 2005 yılında kurulan TMME, 2012 yılından itibaren müşteri memnuniyetini en önde tutan kurumları ödüllendiriyor. Bu yıl ikincisinin düzenlendiği organizasyonda, TMME Sektör Birincisi Ödülü, son ölçüm yılında sektörlerinde müşterileri nezdinde en yüksek puanı alarak birinci olan kurumlara veriliyor.






Geri Dön