Trump AVM, indirimin indirimi kampanyası yaptı!
Diğer alışveriş merkezlerine (AVM) kıyasla hafta içi daha yoğun olan Trump AVM, pazar gününü canlandırmak için ‘indirimin indirimi’ kampanyası yaptı. Trump AVM Genel Müdürü Bülent Kural “Bazı markalar satışlarını 10 kat artırdı dedi...
Diğer alışveriş merkezlerine (AVM) kıyasla hafta içi daha yoğun olan Trump AVM, pazar gününü canlandırmak için ‘indirimin indirimi’ kampanyası yaptı. Trump AVM Genel Müdürü Bülent Kural “Bazı markalar satışlarını 10 kat artırdı. Türkiye rekoru kıranlar oldu” dedi.
ÇOĞUNLUKLA ofislerden oluşan Mecidiyeköy’de yer aldığı için hafta içi daha fazla sayıda ziyaretçi ağırlayan Trump AVM, pazar günlerini canlandırmak için Türkiye rekorları kırılmasına neden olan bir kampanyaya imza attı. Trump AVM Genel Müdürü Bülent Kural, “Genellikle AVM’ler hafta sonu yoğundur. Bizde ise tam tersi… Pazar günü trafiğini artırmak için mevcut indirimleri her ne olursa olsun 10 markanın ekstra yüzde 20 indirim yapmasını planladık” dedi.
BEŞ PAZARLIK KAMPANYA
Kural sözlerini şöyle sürdürdü: “O esnada yüzde 90 indirimi olsa bile yüzde 20 indirim daha verdi. 7 Temmuz-4 Ağustos tarihleri arasında 5 hafta boyunca sadece pazar günleri yapılan kampanya o kadar etkili oldu ki satışlarını 10’a katlayıp, Türkiye rekoru kıran markalara rastladık. Cirolar ortalama 4’de katlandı. Her pazar 10 marka kampanyada yer alsın istedik. İlk hafta 10 markayı zor oluşturduk. Etkisi hemen anında ölçüldüğü için, daha sonraki haftalarda 20 markaya çıktı. Bir marka en fazla iki kez kampanyaya katılabilir diyerek konuyu çözdük. Hem müşteriler hem kiracılarımız memnun. Pazar günü ziyaretçi rakamlarımız yüzde 20 oranında arttı.”
TÜKETİCİ ÇOK BİLİNÇLİ
Ciro artışının yanı sıra, kampanyanın markalar arasında rekabeti de tetiklediğini; vitrinine, görselliğe ve mağazaya daha fazla özen gösterdiğini belirten Kural, “Tüketici indirimin anında yansımasından mutlu. Tüketici o kadar bilinçli ki danışmayı arayarak hangi markaların indirimin indiriminde olduğunu yakından takip ediyor” dedi. Kural bu tür kampanyaların otomobil çekilişi veya hediye tatil gibi kampanyalardan çok daha faydalı olduğunu söyledi.
Yabancılar günlük turlarla geliyor
TRUMP AVM Genel Müdürü Bülent Kural, Türkiye’ye gelmiş Iraklı, Suudi Arabistanlı ve Kuveytli turistlerin çeşitli turlarla Trump AVM’ye geldiğini söyledi. Trump ismini bildiklerini ve kendilerine yakın bulduklarını belirten Kural, “Trump sadece AVM değil, rezidans ve ofisle birlikte bir bütün. 36 bin metrekarelik ofis bölümünün 30 bin metrekaresi doldu. Ofislerde 4 bin çalışan var. Alışveriş merkezinin yüzde 90’ı kiralandı, rezidansların ise yüzde 65-70’i satıldı” dedi. Kural, 2 ay önce 20-25 milyon dolarlık yatırımla Metro’ya bağlantı kurmalarının AVM içinde trafiği artırdığını da hatırlattı.
İzzet Çapa’nın Cadde’si yeme-içmeyi zenginleştirecek
BÜLENT Kural, ünlü işletmeci İzzet Çapa’nın geliştirdiği Trump Cadde konseptinin şimdiden merak uyandırdığını belirterek, “Cadde’de 15-16’sı açık havada yeme-içme markaları olmak üzere 25 yeni mağaza olacak. Burası, alışveriş merkezinde 12.00-14.00 saatleri arasında yaşanan yoğunluğunu da dengeleyecek” dedi. Kural, merkezdeki tiyatro ile Cadde konseptinin örtüşeceğini de sözlerine ekledi.
Kidzmondo açılmadan aileler peşinde
TRUMP AVM’nin 18 ay önce kapılarını açtığını hatırlatan Bülent Kural, son aylarda yaptıkları değişiklikleri şöyle sıraladı:
- Alışveriş merkezi olarak müşteri profilimiz açılırken AA+ olarak kurgulanmıştı, B ve C gelir grubuna da hitap edecek şekilde planladık.
- Yüzde 90 oranında kiralamalar bitti. Kalan yüzde 10’luk bölüm için Adidas, Nike, Reebok ve Benetton gibi spor ve jean markalarını tamamlayıcı olarak getirdik. Eylül ayında devreye girecek. Mark & Spencer Ekim’de açılacak.
- Çocuk eğlence merkezi Kidzmondo açılacak. Daha açılmadan aileler sormaya başladı.
- Tiyatro-muzda çocuklar aileleriyle iyi vakit geçiriyor. Hayat burada çocukla dönecek, çocuklar mutlu oldukça aileler de mutlu olacak.
Hürriyet Gazetesi