26 / 12 / 2024

Turkcell yeni çağrı merkezleri kiralayacak

Turkcell yeni çağrı merkezleri kiralayacak

Turkcell'in yanında birçok firmaya hizmet veren çağrı merkezi şirketi Global Bilgi'nin yatırımları krize rağmen hız kesmiyor



Türkiye'nin dışında Ukrayna ve Belarus'ta merkezleri bulunan şirket, yatırım için yeni yerler araştırıyor. Hedefte ise Doğu Avrupa ve Rusya var. Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan, yurtiçinde de bütün illeri değerlendirdiklerini söyledi. 

Rekabetçi ekonomide ayakta kalabilmek için şirketler müşteri memnuniyetini ön planda tutuyor. 10 yıldır Turkcell'in müşteri ilişkilerini yöneten Global Bilgi çağrı merkezi abone hizmetleri konusunda şirkete sektör liderliği sağlıyor. Turkcell CEO'su Süreyya Ciliv, Erzurum ve Diyarbakır'a yaptıkları yatırımlardan sonra yeni çağrı merkezleri oluşturmak konusunda daha da heyecanlı olduklarını bildirdi. Ukrayna ve Belarus'ta çağrı merkezleri bulunan Global Bilgi, deneyimlerinden yararlanarak Doğu Avrupa ve Rusya'da yeni merkezler açmayı planlıyor.

Turkcell Grup ile Global Bilgi'nin 10. yıl işbirliği dolayısıyla düzenlenen toplantıda konuşan Süreyya Ciliv, şirketin 7 bin kişiye istihdam sağladığını, 5 bin masa kapasitesiyle çalıştığını, her gün 2 milyon müşteriyle temas halinde olduklarını dile getirdi. Ciliv, "Turkcell olarak ekosistemimizle birlikte büyümemizi ve ekonomiye katkımızı sürdürüyoruz. Teknolojide, avantajda ve hizmette birinciyiz. Global Bilgi bizim müşteri hizmetlerinde liderliğimizin devam etmesini sağlıyor. Bu nedenle Erzurum ve Diyarbakır'a yaptığımız yatırımlardan sonra yeni çağrı merkezleri oluşturmak konusunda daha da heyecanlıyız." şeklinde konuştu. 2009'un kriz yılı olmasına rağmen, yılın 9 ayında 2 milyar liradan fazla yatırım yaptıklarını hatırlatan Ciliv, "Küresel kriz ve çetin rekabetle uğraşırken 3G'ye yatırım yaptık. Ona rağmen çok başarılı bir finansal tablo çıkarttık. O yüzden mutluyuz." diye konuştu. Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan da 1999 yılında Turkcell çağrı merkezi olarak yola çıktıklarını hatırlattı. Hem Türkiye'de hem uluslararası platformda büyümek istediklerini aktaran Pekkan, Ukrayna ve Belarus'ta olan deneyimlerinden yararlanarak Doğu Avrupa ve Rusya'da yeni çağrı merkezleri açmayı planladıklarını ifade etti. 2010 için Türkiye'de belirlenmiş bir yatırımları bulunmadığını, yatırım açısından bütün illeri değerlendirdiklerini söyleyen Pekkan, kamu sektöründe çağrı merkezleriyle ilgili yürüyen birçok proje bulunduğunu, bunları almak için çalıştıklarını dile getirdi.
Kenan Mehmetzade/Zaman


Geri Dön