Türkiye, New York Times Turizm Fuarı'nda stant açtı!
Güney Afrika'nın "altın sponsorluğu'yla birlikte, Türkiye'nin ve ABD'nin Florida eyaletinin "gümüş sponsorluğunda gerçekleştirilen New York Times Turizm Fuarı, ilk gününde, dünyanın değişik bölgelerinden sektör temsilcilerini ağırladı.
Afrika, Asya, Avustralya/Güney Pasifik, Kanada, Karayipler, Avrupa, Latin Amerika, Meksika ve ABD bölümleri altında 500den fazla katılımcının yer aldığı fuarda Türkiye, önceki yıllarda olduğu gibi bu kez de fuarın girişinde stant açtı. Fuar, 24 Ocaktan itibaren 2 gün boyunca tüketicilere de açılacak.
New York Türk Kültür ve Turizm Ofisinin önderliğindeki Türkiye standında Türk Hava Yolları, VVorld of Travel, Pacha Tours, Euphrates Tours Cappadocia, Travel Shop Turkey DBX Travel, Tura Turizm, Çukurova Development Agency ve Çannakale Savaşının 100. yılını öne çıkaran Çanakkale Valiliği kuruluş ve firmalarının masaları bulunuyor. Turizm sektörü temsilcileri ve seyahat uzmanlarının katıldığı fuarın ilk gününde, Türkiye standına gelen ziyaretçilere, simit, baklava, lokum ve cezerye ikram edildi. Fuarda, New York Times Seyahat Endüstrisi Konferansı, seyahat dünyasının profesyonellerine kapsamlı bir eğitim programı sunarken, özel seyahat deneyimleri, değişen durumlardaki rezervasyon yöntemleri, havayolu ve otel trendleri ele alınıyor.
Türk Kültür ve Turizm Ateşesi Fatoş Özsoy, yaptığı açıklamada, Türkiye'nin New York Times Turizm fuarının sponsorlarından biri olduğunu ve bu yüzden fuarın girişinde en güzel yerde stant açtığını bildirdi.
Bizim Gazete