Türkiye'nin en değerli markası belli oldu! 5. kez üst üste aynı başarıyı tekrarladı
Türk Hava Yolları, (THY) uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance tarafından yapılan araştırmada üst üste 5'inci kez Türkiye'nin "En değerli markası" oldu.
Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance'in 2022 yılı "TURKEY100- Türkiye'nin En Değerli Markaları" araştırması tamamlandı. Açıklanan listede ilk sırayı 2018, 2019, 2020 ve 2021 yıllarında olduğu gibi 2022 yılında da THY Türkiye'nin en değerli markası seçildi. THY'nin marka değeri 1,6 milyar dolar olarak belirlendi.
Dünyanın önde gelen bağımsız marka değerleme ve danışmanlık şirketi olan Brand Finance, 1996 yılından bu yana pazarlama ile finansman arasında köprü kurma amacını taşıyor.
20 yıldan daha uzun bir süredir markaların finansal değerini hesaplayan şirket, her yıl dünyanın en büyük 5 bin markasını değerlendiriyor ve bu markaları ülke ve sektör bazında sıralayarak yılda yaklaşık 100 rapor hazırlıyor.