14 / 05 / 2024

Türkiye’nin en itibarlı süpermarket markası o oldu!

Türkiye’nin en itibarlı süpermarket markası o oldu!

Türkiye'nin en itibarlı süpermarket markası seçildi. En fazla mağazaya sahip olan o marka tercih edildi. İşte detaylar!



Şirketten bu konuda yapılan açıklamaya göre, Türkiye İtibar Akademisi tarafından bu sene 12'ncisi yapılmakta olan ve 65 farklı sektörde faaliyet içerisinde olan kurumların itibarlarının ölçüldüğü araştırmada, katılımcıların yüzde 44,9’u ülkemizde en fazla mağazası bulunan sahip zincir marketi A101’i süpermarket alanında en itibarlı marka olarak seçildi ve ilk sıraya yerleşti.

YÜKSEK PUANLA ELDE ETTİ!

Türkiye İtibar Endeksi araştırması neticesinde, Türkiye İtibar Akademisi tarafından Bursa Teknik Üniversitesi ve Beykoz Üniversitesi iş birliği ile yapmış olduğu bu sene 15 Aralık 2022 ile 15 Ocak 2023 tarihleri içinde 26 bölge ve 72 ilde toplam 15 bin kişi ile görüşme gerçekleştirildi. Araştırma sonuçlarına bakılarak, A101, süpermarket sektöründe bulunan diğer 35 marka arasından en yüksek puana sahip olarak Türkiye'nin En İtibarlı Markası olmaya hak kazandı.

Araştırmaya katılan tüketiciler, A101’in hızla büyüyen ve atılımlar yapan ve halen de yapan bir şirket olmasının; üstün hizmet ve ürün kalitesini halka sunmasının ve bunun ile birlikte de yeniliklere, teknolojiye ve tasarıma önem vermesinin; sektöründe öncü olma özelliği taşımasının ve sektöründe lider bir konumda yer almasının, A101’i en itibarlı şirket yapan en önemli beş neden olduğunu belirtti.

Süpermarket kategorisinde itibarlı görülme oranından dolayı da ilk sırada yer alan A101, ikinci sıradaki rakibinin yaklaşık olarak iki buçuk katı oranını elinde tutuyor.


Sorumluluk Reddi Beyanı: Emlakkulisi.com.tr’de yer alan haberler ve makaleler yatırım tavsiyesi niteliğinde değildir. Emlakkulisi.com.tr herhangi bir emtia veya dijital varlığın satın alınmasını veya satılmasını önermez. Emlakkulisi.com.tr bir yatırım danışmanı değildir. Bu nedenle Emlakkulisi.com.tr'de yer alan haber ve makalelerin editörleri yatırım kararlarınızdan sorumlu tutulamaz. Okuyucular, haberlerdeki emtia, şirket, varlık veya hizmetler ile ilgili herhangi bir işlem yapmadan önce kendi araştırmalarını yapmalıdır.
Geri Dön