Ulak Group Katar-Doha’da ürünlerini yatırımcılarla buluşturdu!
Türkiye’nin gayrimenkul sektöründe hizmet veren lider şirketlerinden Ulak Group Gayrimenkul Şirketler Topluluğu, lansman ve fuar turu kapsamında 16-19 Kasım 2015 tarihlerinde Katar-Doha’da ürünlerini yatırımcı ve müşterileriyle buluşturdu.
Türkiye çapında hizmet veren ve pek çok şubesi bulunan Ulak Group; İstanbul, Bursa, Tekirdağ, Kocaeli, Sakarya, Yalova, Bolu, İzmir, Çanakkale, Balıkesir, Aydın, Kuşadası, Muğla, Bodrum, Antalya, Trabzon ve Ordu gibi bölgelerde bulunan proje ve yatırım ürünleriyle sektörün lideri olarak hizmet vermektedir. Ulak Group, “Yap, Sat, Yönet!”sloganıyla, gayrimenkul projeleri geliştirme, gayrimenkul ürün tedariği, gayrimenkul yatırım yönetimi konularında hizmet veren Glorest; Uluslararası Satış ve Pazarlama Operasyonları ile Türkiye’nin dört bir yanından tedarik ettiği gayrimenkul ürünlerinin Körfez ülkeleri, Asya ve Avrupa’da satışlarını yöneten ve güçlü satış kanallarına sahip UPN International; Konut ve Tesis Yönetim Hizmetleri konusunda profesyonel çalışmalar yürüten Multikent şirketleriyle entegre gayrimenkul hizmetleri sunmaktadır. Kasım, Aralık ve Ocak aylarında, Ortadoğu, Avrupa ve Asya’da planladığı gayrimenkul ürünleri lansman ve fuar turuna çıkan Ulak Group, ilk olarak Katar’da 16-19 Kasım tarihlerinde, Sheraton Hotel Doha’da, kendi düzenlemiş olduğu büyük bir organizasyonla Katarlı yatırımcılarla bir araya geldi.
İstanbul, Güney Marmara, Karadeniz, Ege ve Akdeniz şubeleri ve ticari merkezleri ile Türkiye genelinde gayrimenkul ürün portföyü bulunan Ulak Group; onlarca seçkin konut projesi ve 300’ü aşkın ticari gayrimenkul ürününü (AVM, otel, turistik tesis v.b.) kendi organize ettiği fuarda Katarlı yatırımcılarla buluşturdu.Katarlıların yoğun ilgi gösterdiği Türk Ürünleri Fuarı sonrasında da katılımcılardan gelen yoğun ilgi ve talep üzerine fuar sonrasında da müşterilerleB2Bgörüşmelerle projelerin ve ürünlerin sunumu gerçekleşti.
Katarda ilk defa bir Türk gayrimenkul şirketinin, kendi projeleri ile böyle büyük bir organizasyon gerçekleştirmiş olması Katar ve diğer ülke basınının da oldukça ilgisiniçekerken, fuar süresi boyunca basın mensupları ile röportajlar ve söyleşiler gerçekleştirildi. Doha Ticaret Müşaviri Mustafa Güleç’inde ziyaret ettiği ve fuarın son günü yapılan toplantı ile Katarlı basın mensupları ile bir araya gelindi. 4 gün fuar ve 10 gün B2B görüşmelerle turun ilk ayağını tamamlayan Ulak Group, Türk projelerinin tanıtımları ve satışlarının yanı sıra, Türkiye’nin tanıtımında da etkin bir rol oynamıştır.
Katar’dan sonra Kuveyt, Azerbaycan, Abu Dhabi ve Suudi Arabistan’da gerçekleştirilecek fuarlarla da planlanan lansman ve fuar turu, Türkiye gayrimenkul ürünlerinin satış ve pazarlama süreçlerine devam edecek. Ortadoğu, Avrupa ve Asya ülkelerindeki pek çok yatırımcıyla yılsonuna kadar bir araya gelmeyi hedefleyen Ulak Group’un Yönetim Kurulu Başkanı Ulaş Akbal; “Türkiye Gayrimenkul Sektörü, son 10 yıldaki hızlı ve güçlü gelişimiyle birlikte, Türkiye ekonomisini oluşturan ana sektörler olan tekstil, turizm gibi sektörler arasında öncü bir pazar haline gelmiştir. Gayrimenkul sektörü gerek iç pazarda, gerekse dış pazardaki yoğun fırsat ve talepleriyle birlikte hızlı bir gelişim göstermektedir. Yakın zamanda Amerika merkezli değerlendirme şirketi Deloitte’un açıklamasına göre, Türkiye’de gayrimenkul sektörüne yurtdışı taleplerin arttığını ve dolayısıyla bu durumun ülkenin gelişimini, önümüzdeki süreçte önemli oranda ve olumlu olarak etkileyeceğini belirtmiştir. Bu sebeple Türkiye’deki konut projelerini ve gayrimenkul yatırım ürünlerini Katarlı yatırımcılara bizzat getirerek, Türkiye’de yatırım yapmalarını sağlıyoruz.”açıklamasında bulundu.