23 / 12 / 2024

Vestel, Manisa'da çağrı merkezi açtı!

Vestel, Manisa'da çağrı merkezi açtı!

2012'den bu yana müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik projelere ağırlık veren firma, Manisa'da Vestel City bünyesinde kurduğu Çağrı Merkezi'ni açtı. Vestel, burada çalışan sayısını 2014 yılı sonuna kadar 400'e çıkarmayı hedefliyor




Vestel, çözüm ortağı firmalardan aldığı çağrı merkezi hizmetini, Müşteri Hizmetleri Genel Müdürlüğü çatısı altına alarak Manisa'daki Vestel City'ye taşıdı. Dün düzenlenen törenle merkezin açılışı yapıldı.

İlk çağrıları karşılayan iletişim merkezi ve süreç takibi yapan çözüm merkezi olmak üzere iki birimden oluşan çağrı merkezi, aynı anda 400 çağrı karşılama kapasitesine sahip. Manisa ve çevre illerden, çoğunluğu kadın 200 kişiye istihdam sağlıyor. Vestel, bu merkezdeki çalışan sayısını 2014 yılı sonuna kadar 400'e çıkarmayı hedefliyor.


Maksimum memnuniyet

Vestel Şirketler Grubu İcra Kurulu Başkanı Turan Erdoğan, son bir yılda, satış sonrası hizmetler sektöründe fark yaratmak için oluşturulan yapılanma sürecindeki yatırımların hız kazandığını belirtti. Erdoğan, "Yaptığımız yatırımlar içinde, servisler, eğitim atakları, yedek parça ve depo alanındaki revizyonlar, bilgi teknolojilerinde geliştirilen projeler ve Manisa'da kendi bünyesinde baştan yapılandırılan Çağrı Merkezi yer alıyor. 2013'te toplam ciromuzu yüzde 30 artırmamızda bu değişimin önemli bir rolü var" dedi. Erdoğan, gerçekleştirdikleri yatırımlarla müşteri hizmetleri alanında çalışan personel sayılarını bir yılda 90'dan 450'ye çıkardıklarını belirtti. Erdoğan, "Yatırımlarımızda en büyük payı bilgi teknolojilerinde yaptığımız yenilikler aldı. Kendi bünyemize aldığımız Çağrı Merkezi ve sektörde ilk kez Vestel tarafından hayata geçirilen Merkez Servis yapılanması en önemli projelerimiz oldu. 

Önümüzdeki günlerde çağrı merkezndeki çalışan sayısının artmasıyla birlikte kadromuz 650 kişiye ulaşacak" diye konuştu. Her alanda operasyonel mükemmelliğe ulaşarak maksimum müşteri memnuniyetini hedeflediklerini vurguladı. Erdoğan, Müşteri Hizmetleri Genel Müdürlüğü'nün, "Memnun etmek görevimiz, teşekkür almak hedefimiz" vizyonuyla çalıştığını söyledi. 

Vestel Pazarlama Müdürü Ergün Güler ise Müşteri Hizmetleri'ni 2012 kurduklarını ve o günden bu yana kadar müşteri hizmetleri için 20 milyon liralık yatırım yaptıklarını söyledi. Müşteri hizmetlerindeki atılımın, pazarlama faaliyetlerine de olumlu yansıdığını belirten Güler şunları söyledi: "Biz de pazarlama ekibi olarak Vestel mağazalarının çehre ve teşhirlerini yenileyerek, satış sırası müşteri memnuniyetine yatırım yaptık."


"Kalitede sıçrama yaptık"

Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürü Dr. Tarkan Tekcan, Çağrı Merkezi'nin Vestel City'e taşınmasıyla birlikte Müşteri Hizmetleri Genel Müdürlüğü'nün istihdam kapasitesinin 5 katına çıktığını, 2014 sonunda ise bu rakamın 7 katına yükseleceğini belirtti. Tekcan; "Sadece istihdam kapasitemizi artırmakla kalmadık, hizmet kalitesinde de ciddi bir sıçrayış gerçekleştirdik. Merkez Servis yapılanması ile müşterilerimize daha hızlı satış sonrası hizmet sunmak ve çözüme giden yolu kısaltmak yönünde büyük bir başarıya imza attık. Yedek parça depomuzu Vestel City'deki yeni lokasyonuna taşıyarak kapasite ve stok taşıma miktarlarımızı artırdık. Yedek parça taleplerinin yüzde 99'unu 24 saat içinde kargoya veriyoruz" dedi.



Yeni Asır


Geri Dön