01 / 05 / 2024

Vodafone Türkiye'nin Vodafone Arena'daki mağazası açıldı!

Vodafone Türkiye'nin Vodafone Arena'daki mağazası açıldı!

Vodafone Türkiye'nin "en dijital mağaza" olarak tanımladığı, Vodafone Arena'daki yeni mağazasının açılışı yapıldı. Açılışa Beşiktaş'ın eski futbolcuları Metin, Ali ve Feyyaz katılım gösterdi.



Vodafone Türkiye'nin, Beşiktaş'ın yeni stadı Vodafone Arena'da gerçekleştirdiği mağaza açılışı, Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Sinan Kızıldağ ev sahipliğinde Beşiktaş'ın eski futbolcuları Metin, Ali ve Feyyaz'ın katılımıyla gerçekleştirildi.


Toplantıda mağazaya ilişkin bilgi veren ve yeni açılan mağazayı 'en dijital mağaza' olarak tanımlayan Kızıldağ, Vodafone Türkiye olarak mağazalarının dijital dönüşümüne 2 yılda bin 200 mağaza bayi yatırımları da dahil olmak 200 milyon liralık yatırım yaptıklarını hatırlattı.


Dijital mağaza dönüşümlerini tamamladıklarını dile getiren Kızıldağ, "Vodafone Arena Akıllı Stat mağazası için toplam 1 milyon lira yatırım yaptık" dedi.


Beşiktaş'ın eski futbolcuları Metin, Ali ve Feyyaz da, statta açılan yeni mağazayı gezerek ürünleri ve mağaza içindeki teknolojik yenilikleri deneyimledi.


Toplam 200 metrekare satış alanıyla Vodafone'un Türkiye’deki en büyük mağazası olma özelliğini taşıyan mağazada toplamda 45 metrekarelik LED ekran kullanımı bulunuyor. Mağazanın girişinde bulunan LED duvar uygulamasında ise Beşiktaş'ın 34 yıllık malzemecisi Süreyya Soner kendi sesiyle ziyaretçileri karşılıyor.


"Rakip takımseverler de muhakkak Vodafone Arena'daki mağazadan alışveriş yapacak"


Açılışın ardından AA muhabirinin sorularını yanıtlayan Sinan Kızıldağ, Beşiktaş stadında açılan ve Vodafone'un Türkiye'deki en dijital mağazası unvanını alan yeni yere, sadece Beşiktaş mağazası olarak bakılmaması gerektiği yorumunda bulunarak, "Buraya tüm Türkiye'nin takımları oynamaya geliyor. Buraya Türk spor tarihine hizmet eden bir kuruluş olarak bakmak lazım." dedi.


"Beşiktaş, Galatasaray ve Fenerbahçe arasındaki rekabet göz önünde bulundurulduğunda, diğer takım taraftarları da en dijital mağazadan alışveriş yapmak için Beşiktaş stadına mı gelecekler?" sorusuna, "81 vilayette Vodafone var. Türkiye'nin tüm taraftarlarının hizmetindeyiz. Buranın böyle olması sadece o kulübü tuttuğumuz anlamına gelmez. Buraya gelen bütün rakip oyuncu ve rakip takımseverler de muhakkak buradan alışveriş yapacaklardır." yorumunda bulundu.


Kızıldağ, Türkiye'nin her yerindeki Vodafone mağazalarına yapılan 200 milyonluk yatırımın ardından, Vodafone Arena'ya açılan yere "En dijital mağaza" tanımlamasının sebebini de şu şekilde açıkladı:


"Tamamen büyüklükten ve birtakım farklı ürünlerin burada olmasından kaynaklanıyor. Diğer mağazalarımızda da buradaki ürünlerinin çoğu bulunuyor. Burada farklı bir takım dijital ürünler bulunuyor. Burada ekran sayıları fazla, oyunlar biraz daha farklı. Diğer mağazalarımızın bir çoğunda buna benzer ürünler var. Büyüklük açısından buraya biz 'en dijital' diyoruz. En fazla dijital ürünün olduğu mağaza burası."


Dijital dönüşümün tamamlandığı mağazalarda, bu dönüşümün ardından ziyaretçi sayılarının artıp artmadığına yönelik soruya Kızıldağ, toplamda bir rakam söyleyemeyecekleri yanıtını vererek, olumlu yansımalara vurgu yaptı ve Vodafone'un ulaştığı rakamların bunun göstergesi olduğunu söyledi.


Kızıldağ, mağazaların dijital dönüşümü kapsamında çalışanlara dair eğitim hakkında da bilgi verdi. Bu çerçevede verilen eğitim programı kapsamında toplam 5 bin 174 elemanı dijital eğitimden geçirdiklerini belirten Kızıldağ, çalışanları dijital ekranların kullanılması, abonelerin memnuniyeti, müşterilerin mağazaya geldiklerinde cihazları nasıl kullanabileceği gibi konularda eğittiklerini aktardı.


Sinan Kızıldağ, "Eğitimler verildikten sonra müşteri memnuniyetinde artış yaşandı mı, bunu ölçümlediniz mi?" sorusunu ise, "Biz mağaza mağaza ölçmemekle birlikte, bütün perakende kanalında Türkiye'deki net tavsiye skorunda açık ara öndeyiz, bunu söyleyebilirim." şeklinde yanıtladı. 


AA



Bu haber Milliyet Gazetesi'nde şöyle yer aldı:


Vodafone Türkiye’nin “en dijital mağaza” olarak tanımladığı, Vodafone Arena’daki yeni mağazasının açılışı yapıldı.


Vodafone Türkiye’nin, Beşiktaş’ın yeni stadı Vodafone Arena’da  gerçekleştirdiği mağaza açılışı, Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Sinan Kızıldağ ev sahipliğinde Beşiktaş’ın eski futbolcuları Metin, Ali ve Feyyaz’ın katılımıyla gerçekleştirildi. 


Toplantıda mağazaya ilişkin bilgi veren ve yeni açılan mağazayı ‘en dijital mağaza’ olarak tanımlayan Kızıldağ, Vodafone Türkiye olarak mağazalarının  dijital dönüşümüne 2 yılda bin 200 mağaza bayi yatırımları da dahil olmak 200  milyon liralık yatırım yaptıklarını hatırlattı.


Metin, Ali, Feyyaz...

Dijital mağaza dönüşümlerini tamamladıklarını dile getiren Kızıldağ, “Vodafone Arena Akıllı Stat mağazası için toplam 1 milyon lira yatırım yaptık” dedi. Beşiktaş’ın eski futbolcuları Metin, Ali ve Feyyaz da, statta açılan yeni mağazayı gezerek ürünleri ve mağaza içindeki teknolojik yenilikleri  deneyimledi. Toplam 200 metrekare satış alanıyla Vodafone’un Türkiye’deki en büyük  mağazası olma özelliğini taşıyan mağazada toplamda 45 metrekarelik LED ekran kullanımı bulunuyor. Mağazanın girişinde bulunan LED duvar uygulamasında ise  Beşiktaş’ın 34 yıllık malzemecisi Süreyya Soner kendi sesiyle ziyaretçileri  karşılıyor.  Sinan Kızıldağ,  Beşiktaş stadında açılan ve Vodafone’un Türkiye’deki en dijital mağazası unvanını  alan yeni yere, sadece Beşiktaş mağazası olarak bakılmaması gerektiği yorumunda bulunarak, “Buraya tüm Türkiye’nin takımları oynamaya geliyor. Buraya Türk spor  tarihine hizmet eden bir kuruluş olarak bakmak lazım” dedi.



Milliyet




Bu haber Yeni Mesaj Gazetesi'nde şu şekilde yer aldı;



Vodafone Türkiye, Beşiktaş JK'nın akıllı stadyumu Vodafone Arena'da özel bir mağaza açtı. Yaklaşık 200 metrekarelik bir alan üzerine kurulan mağaza için 1 milyon liralık yatırım yapıldı. Vödafone'un Türkiye'deki en büyük mağazası olma özelliğini taşıyan mağazada toplamda 45 metrekarelik LED ekran kullanımı bulunuyor. Mağazada Beşiktaş'a özel bir köşe de yer alıyor. Resmi açılışı 3 Haziran Cuma günü yapılan mağaza, Beşiktaş'ın 11 Nisan'da Bursaspor ile oynadığı Süperlig maçı öncesinde hizmete sunulmuştu. Açılışa Beşiktaş JK ve Türkiye futbol tarihine damgasını vurmuş efsane futbolcular Metin, Ali ve Feyyaz da katıldı. Beşiktaş'ın efsane üçlüsü, mağazadaki tüm teknolojik yenilikleri bizzat deneyimledi. Mağaza yetkilileri özellikle maç günlerinde taraftarın büyük ilgisiyle karşılaştıklarına işaret ederek, "Beşiktaş taraftarları maç günleri dışında da mağazaya gelerek alışveriş ve işlem yapıyor" dedi. 
Vodafone Arena Akıllı Stat mağazasının açılışında konuşan Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Sinan Kızıldağ, Beşiktaş JK ile 150 milyon dolan aşan topİam değeriyle Türkiye'nin en büyük sponsorluk anlaşmasını başanyla sürdürdüklerini belirterek, "Sponsorluğumuzun en önemli çıktısı olan Vodafone Arena, sadece ülkemizin değil, dünyanın en güzel stadyumlarından biri oldu. Bu değerli lokasyonda, İstanbul'un bu yeni yaşam alanında, 1 milyon TL'İik yatırımla 6 aylık yapım sürecinin ardından Vodafone olarak en dijital mağazamızı açıyoruz” dedi. Kızıldağ, 2013 yılından bu yana Türkiye'nin Dijital Dönüşümüne liderlik ettiklerine işaret ederek, "200 milyon TL'İik yatırımla 81 ilde bin 0200 mağazarmzm Dijital Dönüşümünü tamamladık" şeklinde konuştu. 

Yeni Mesaj



Haber Star Gazetesi'nde şu şekilde yer aldı;


Vodafone Türkiye'nin, Beşiktaş'ın yeni stadı Vodafone Arena'da gerçekleştirdiği mağaza açılışı, Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Sinan Kızıldağ ev sahipliğinde Beşiktaş'ın eski futbolcuları Metin, Ali ve Feyyaz'ın katılımıyla gerçekleştirildi.

45 M2'LİK LED DUVAR

Toplam 200 metrekare satış alanıyla Vodafone’un Türkiye’deki en büyük mağazası olma özelliğini taşıyan mağazada toplamda 45 metrekarelik LED ekran kullanımı bulunuyor. Mağazanın girişinde bulunan LED duvar uygulamasında ise Beşiktaş’ın 34 yıllık emektar malzemecisi Süreyya Soner kendi sesiyle ziyaretçileri karşılıyor.

Star



Bu haber Yeni Gün Gazetesi'nde şu şekilde yer aldı;



Dijital Dönüşüm vizyonu doğrultusunda Türkiye'nin 81 ilinde perakende yüzünü yenileyen Vodafone, toplam 1.200 mağazası İçin 2 yılda bayi yatırımları da dahil olmak üzere 200 milyon TL'lik yatırım yaptı. Mağazalarını dijital bir anlayışla yeniden tasarlayan şirket, son olarak, en dijital mağazasını Türkiye'nin ilk akıllı stadyumu Vodafone Arena'da açtı. Vodafone Arena Akıllı Stat mağazası için toplam 1 milyon TLlik yatırım yapıldı. Açılışa Beşiktaş JK ve Türkiye futbol tarihine damgasını vurmuş efsane futbolcular Metin, Ali ve Feyyaz da katıldı. Beşiktaş'ın efsane üçlüsü, mağazadaki tüm teknolojik yenilikleri bizzat deneyimledi.


Yeni Gün


Geri Dön