Yapay zeka günden güne gelişiyor! Bilim insanları şimdi de bunu deniyor
İnsanoğlu, on yıldır mevcut verileri analiz etmek için yapay zekayı (AI) kullandı. Şimdi bilim adamları bunu yeni bir seviyeye taşıyor - Sanal platformlar içerisinde oyunlarda İçerik oluşturmayı Reklamcılığa çevirecek.
Diğer AI örneği, yapay sinir ağlarını kullanan konuşma tanımadır. Gerçek bire bir müşteri katılımı teoride kulağa hoş geliyor, ancak birçok pazarlamacı oraya nasıl ulaşılacağından emin değil. AI'ya girin. Akıllıca kullanıldığında yapay zeka, farklı bağlamlar ve kanallar genelinde müşteriler hakkında daha derin bir anlayış sağlar.
AI, sinyalleri okuyabilir ve müşterinizin benzersiz niyetini (satın alma, yükseltme ve hatta iptal etme) harekete geçmeden önce hissedebilir. Gerçek zamanlı verilerle desteklenen yapay zeka, benzersiz, alakalı teklifleri otomatik olarak sunabilir veya müşteri hizmetleri temsilcilerini (CSR'ler) doğru zamanda doğru teklifi yapmaları için yönlendirebilir. Yüksek düzeyde denetime tabi sektörlerde yapay zeka, belirli müşterilere neden belirli teklifler sunduğunuzu göstermek ve bilinçsiz bir önyargının iş başında olmadığını kanıtlamak için paha biçilmez bir şeffaflık aracı olabilir.
Yapay zeka teknolojileri, teknoloji ve iş çevrelerinde yaygın olarak benimsenen hızla gelişmektedir.
Birçok hükümet ve sektör, yapay zekanın geleceğin olduğunu görüyor; ancak etrafımıza bakıp günlük yaşam aktivitelerimizi kontrol edersek, yapay zeka geleceği sevmiyor; o şimdidir ve gelecek daha gelişmiş ve sofistike olacaktır.