22 / 12 / 2024

ALO 181 Çevre ve Şehircilik Hattı'nı Mart ayında 13 bin 38 kişi aradı!

 ALO 181 Çevre ve Şehircilik Hattı'nı Mart ayında 13 bin 38 kişi aradı!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nın konu alanlarına ilişkin olarak vatandaşlarla birebir iletişim kurmak amacıyla kurulan ALO 181 Çevre ve Şehircilik Hattı'nı geçtiğimiz Mart ayında 13 bin 38 kişi aradı.




Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nın konu alanlarına ilişkin olarak vatandaşlarla birebir iletişim kurmak amacıyla kurulan ALO 181 Çevre ve Şehircilik Hattı'nı geçtiğimiz Mart ayında 13 bin 38 kişi aradı. Mart ayı içinde 12 bin 816 arama sonuçlandırılırken, 222 çağrıyla ilgili incelemenin sürdüğü belirtildi. Buna göre 11 bin 961 çağrıda vatandaş bilgi almak isterken, 984 çağrı şikayet ve 93 çağrı da ihbar olarak sisteme kaydedildi. Çağrı Merkezi'ni en fazla arayan iller büyükşehirlerden oluştu. Buna göre 2 bin 687 arama ile istanbul 1. sırada yer aldı. 


İstanbul'u sırasıyla  İzmir  (475),  Ankara  (366), Antalya (168), Bursa (165), Kocaeli (136), Manisa (97),  Adana  (88), Konya (87) ve Denizli (82), izledi. SMS ve e-postanın yanı sıra geri bildirim kanallarından biri olan telefon yoluyla da Mart ayı içinde 2 bin 151 kişi arandı. Çağrı Merkezi bu aramalarda diğer aylara göre bu ay da vatandaş memnuniyetini artırdı ve yüzde 88,51 oranına ulaştı. 


KENTSEL DÖNÜŞÜM BAŞI ÇEKTİ

 Alanında 7/24 hizmet veren ve bu konuda Türkiye'de tek olan ALO 181 Çevre Ve Şehircilik Bakanlığı Çağrı Merkezinde vatandaş temsilcileri Mart ayı içinde 3 bin 530 vatandaşa Kentsel Dönüşüm konusunda bilgilendirme yaptı. Kentsel dönüşümde vatandaşlar bin 500 aramayı 'Riskli yapı' ile ilgili yaparken, bin 628 arama da 'riskli alan' uygulamaları ile ilgili gerçekleşti. 


Haber Manşet


Geri Dön