08 / 05 / 2024

Back-Up Concierge, hayatın her alanında yardımcı!

Back-Up Concierge, hayatın her alanında yardımcı!

2003 yılından beri faaliyet gösteren Back-Up şirketi, 2008'de Back-up Concierge hizmetini başlattı. Back-Up Concierge, araç kiralamadan ambulans hizmetine kadar pek çok alanda üyelerine yardımcı oluyor



Rezidans ve site sakinlerinin, AVM ziyaretçilerinin, ofis kullanıcılarının ve otel müşterilerindi hizmetine sunulan Back-Up Concierge, araç kiralamadan ambulans hizmetine kadar pek çok alanda üyelerine yardıma oluyor.

Back-Up Genel Müdürü Pınar Massena, Back-Up Concierge'in hizmetlerini şöyle anlatıyor: "Hizmetler çoğunlukla yasanım yoğun temposunda kişilerin hayatlarını kolaylaştıran ve kendilerini özel hissetmelerini sağlayan kişisel asistanlık, organizasyon, kurye, transfer, araç kiralama, seyahat ve sağlık gibi hizmetleri içeriyor. Diğer yandan yaşama değer katacak, komşuluk ilişkilerini geliştirecek birçok organizasyon ve seminerler de yapılıyor. Hizmetlerimizi kurumun ihtiyaçlarına ve yaşayan profiline uygun olarak tasarlayabiliyoruz."

Massena, Back-Up Concierge'in Türkiye'nin dört bir yarımda hizmet sunabilecek durumda olmasına karşın, çoğunlukla İstanbul'dan talep geldiğini belirtiyor. 7/24 her türlü konuda bilgilendirme hizmeti ve eğlence danışmanlığının yanı sıra, getir götür işleri, elektrik-su parası gibi ödemeler, resmi dairelerde iş takibi, transfer aracı talebi, uçak bileti, yol ve hava durumu konusunda bilgi talebi, hatırlatma talepleri gibi hizmetler de veriliyor.

Yeğenime masal anlatır mısınız

Çoğunlukla çok zor ve ilginç istekleri yerine getirmeye çalıştıklarını belirten Massena, "Yılların deneyimi ile yerine getiremediğimiz talep yok denecek kadar azdır diyebiliriz" diyor ve örnekler veriyor: "Üyelerimizden birisi yeğenini bir türlü uyutamadığını ve mümkünse ona bir masal anlatmamızı istediğim' söyledi. 7/24 uzman ekiplerimizin çalıştığı çağrı merkezindeki arkadaşımızın okuduğu masal, sadece yeğenini değil, üyemizin kendisini de uyutmaya yetti. Birkaç sitemizde ise yaza hazırlık aktivitesi olarak, site sakinlerine özel toplantı organize ederek yağ ve kas ölçümlerini aldık ve kendilerini yaza hazırlamalarına yardımcı olduk."

Concierge hizmetlerinin yayılmaya başlamasına rağmen, Back-Up'ın verdiği hizmet konusunda iddialı olduğunu belirten Massena, "Back-up Concierge'in en önemli gücü, Boyner grubunun müşteri memnuniyeti ilkesi ile geliştirdiği, hizmet sektöründeki 8 yılı aşkın deneyimidir. Deneyimli çağrı merkezimizdeki uzman ekibimiz ile gelen tüm talepleri 7/24 hızla yanıtlıyoruz. Gelişmiş, teknolojik bir altyapı kullanıyoruz. Aksiyon takip sistemleri ve hizmet kalite kontrol çalışmaları ile de verilen hizmetlerin takibini ve kontrolünü yapıyoruz. Tesisin durumuna ve ihtiyaçlara göre gerekiyorsa çağrı merkezinden yönetime ek olarak özel ön büro ekibi, beli boy, kurye gibi ekipler kurarak da hizmetler veriyoruz" diyor.

Back-Up Concierge yaklaşık 7000 konuta aktif olarak hizmet verirken, anlaşması yapılan projelerle birlikte 2012 yılında 10 bin konuta hizmet verilmesi hedefleniyor. Ağaoğlu, Dumankaya, Toskana Vadisi, İstwest, Yorum İstanbul rezidanslarında Back-Up Concierge hizmeti veriliyor.
Hürriyet


Geri Dön