22 / 11 / 2024
fuzul

Balıkesir Belediyesi Çağrı Merkezi'ne haftada ortalama 500 çağrı geliyor!

Balıkesir Belediyesi Çağrı Merkezi'ne haftada ortalama 500 çağrı geliyor!

Balıkesir Belediyesi, Çağrı Merkezi'nin, bilinirliliğini artırmak ve hattın doğru kullanımını yaygınlaştırmak amacıyla tanıtım etkinliği gerçekleştirdi. Başkan Ok, merkezin haftanın 7 günü çalıştığını belirterek, ortalama 500 çağrı aldıklarını bildirdi...





Hafta sonu Yaylada AVM’de yapılan etkinliklerde, 444 40 10 numaralı Çağrı Merkezi'nin çalışmaları, açılan stantta tanıtıldı. Stantta, çağrının nasıl yayıldığı, alınan çağrıların nasıl değerlendirildiği, görevli personel tarafından anlatılırken, ziyaretçilere de çağrı merkezi hakkında bilgilerin bulunduğu broşür ve görsel materyaller dağıtıldı. Stantta ayrıca belediye hizmetleri ve çalışmaları ile ilgili afişlere de yer verildi. 


İki gün süren ve halkın yoğun ilgi gösterdiği tanıtımın ikinci gününde standı ziyaret eden Belediye Başkanı İsmail Ok, vatandaşların ihtiyaç ve beklentilerine hızlı ve etkili bir şekilde cevap verebilmek amacıyla kurulan Çağrı Merkezi’nin, haftanın 7 günü, 08.00 ile 18.00 saatleri arasında doğrudan diğer saatlerde ise, belediyenin nöbetçi servisleriyle koordineli bir şekilde hizmet verdiğini kaydetti. 


Başkan Ok, merkeze, vatandaşlar tarafından haftada 500 civarında çağrı yapıldığını, alınan çağrıların görevli personel tarafından ilgili birimlere iletildiğini, daha sonra ise vatandaşa dönülerek süreç ve sonuç hakkında bilgi verildiğini belirtti. Vatandaşların belediyenin görev ve yetki alanına giren her konudaki istek ve şikayetlerini Çağrı Merkezi'ni arayarak iletebileceklerini dile getiren Başkan Ok, Balıkesir Belediyesi’nin vatandaş memnuniyetini her şeyin üstünde tuttuğunu ve hizmet kalitesini geliştirmeyi esas aldığını ifade etti. 


Ayrıca AVM önündeki alanda Balıkesir Belediyesi tarafından geçtiğimiz günlerde hizmete sunulan Engelli Hizmet Aracı, Bayat Ekmek Toplama Aracı ve Çöp Taksi sergilenerek ziyaretçilerin izlenimine sunuldu.


Bugün


Geri Dön