22 / 12 / 2024

Burcu Esmersoy ETS Tur'un reklam yüzü oldu!

Burcu Esmersoy ETS Tur'un reklam yüzü oldu!

Burcu Esmersoy ETS Tur'un reklam yüzü oldu. 2015 erken rezervasyon dönemini Burcu Esmersoy’un reklam yüzü olduğu ‘Tatil Yağmuru Yarışması’ ile başlatan Etstur, yüzde 45 indirim sunuyor.



TURİZM sektöründe faaliyet gösteren Etstur, 2014-2015 erken rezervasyon dönemini 19 Kasım 2014’te başlattı. Yüzde 45 indirim oranıyla ilk dönemin açıldığını söyleyen Etstur Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ersoy, erken rezervasyonda avantajlı dönemin her ay yüzde 5 oranında azalarak devam edeceğini dile getirdi. Ersoy, “TL bazında otellerde maliyet artmasına rağmen fiyatlar artmadı. Ancak bu fiyat artışı olmayacak anlamına gelmiyor. Benim tavsiyem tatilcilerin erken rezervasyon döneminin ilk günlerin de tatillerini satın almasıdır” dedi. Son 4 yılda erken rezervasyonda satış payının tüm yıla oranla yüzde 47 olarak gerçekleştiğini söyleyen Ersoy, bu yıl ise seçim sebebiyle 2 birim kayıpla yüzde 45 olduğunu vurguladı. Ersoy, “Toplamda 740 bin kişiye ulaştık. 2015’te ise cirosal bazda yüzde 15’lik büyüme hedefliyoruz. 880 bin TL ciro ve 814 bin misafire ulaşmayı hedefliyoruz” dedi.


Türk misafirin, 3 yıldır erken rezervasyon kampanyaları sürecinde fiyat avantajı gördüğü bölgelerde ciddi taleplerde bulunduğunu dile getiren Ersoy, “Misafirlerin yüzde 94’ü erken rezervasyon sigortasından yararlandı. Sigorta yaptırmayanları ise emekliler ve balayı çiftleri oluşturdu”  dedi. Özellikle Rusya, Hollanda ve Belçika gibi ülkelerden Türkiye’ye olan taleplerde düşüş yaşandığını vurgulayan Ersoy, “Bu durum otellerin iç pazara yönelmesine sebep oldu. Dövizde artış olsa da TL bazında fiyat artışı olmadı. 2015’te de fiyatlarda ciddi bir artış beklemiyoruz. Ancak 2015 Haziran ayında yapılması planlanan seçimlerin öne çekilmesi turizm sektörü açısından çok iyi olur” ifadelerini kullandı.


En iyi fotoğrafı çeken kazanıyor

BURCU Esmersoy’un reklam yüzü olduğu ‘Tatil Yağmuru Yarışması’nda kazananları özel jet ve helikopterler ile ulaşım dahil pek çok tatil paketi hediye bekliyor. Instagram’da ‘#kesketatilolsa’ ve ‘#etstur’ etiketleriyle paylaşılan en güzel tatil fotoğraflarının değerlendirileceği yarışma 5 ay sürecek. Her ay 3 kişinin tatil hediyesi kazanacak.


Hürriyet


Geri Dön