Dev mağazalar zincirinden ikinci el için ilginç kampanya
Dünya ekonomik krizlerle boğuşurken tüketicinin satın alma ve sahip olma yargıları da değişmeye başlıyor. Giyimden ayakkabıya, spor malzemelerden mobilyaya kadar her üründe ikinci ele olan ilgi artıyor. Daha önce
Ayakkabı ve spor malzemeleri zinciri Decathlon, tüketicilerin satın alma ve kullanma ile ilgili yargılarını değiştirmeye yönelik bir kampanyaya imza attı. Sattığı ürünleri geri alıp tamir ve bakım yaparak yeniden satma yoluna giderek sürdürülebilirlik adına yeni bir sayfa açmayı hedefleyen zincir, üç mağazasının adını tersten yazacak. Uluslararası spor malzemeleri zinciri Decathlon, Belçika'nın üç şehrinde adını tersten yazarak 'Nolhtaced' olarak değiştirdi. Belçika'nın Evere, Namur ve Ghent şehirlerindeki Decathlon mağazaları, bir ay boyunca isim değişikliği yapacak.