Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi 75 zabıta memuru alacak!
Diyarbakır Büyükşehir Belediye Başkanlığı bünyesinde istihdam edilmek üzere; 75 zabıta memuru alınacak. Peki 75 zabıta memuru alımı için şartlar ne? İşte ayrıntılar...
Başvuru için hangi evraklar gerekiyor?
Diyarbakır Büyükşehir Belediye Başkanlığı tarafından verilen zabıta memuru alım ilanında başvuru sırasında gerekli belgeler şu şekilde açıklandı:
"Nüfus cüzdanı aslı veya Kurumumuzca onaylanmak üzere fotokopisi, Diploma veya Mezuniyet belgesinin aslı veya e-devletten alınan barkodlu çıktısı (aslı ibraz edilmek kaydıyla suretleri belediyemizce tasdik edilebilir), Yabancı Okul Mezunları için Denklik Belgesinin aslı veya noter onaylı örneği (aslı ibraz edilmek kaydıyla suretleri belediyemizce tasdik edilebilir), Sürücü belgesinin aslı veya noter onaylı örneği (aslı ibraz edilmek kaydıyla suretleri belediyemizce tasdik edilebilir), KPSS Sonuç Belgesinin ÖSYM sitesinden alınan doğrulama kodlu bilgisayar çıktısı, Erkek adaylar için askerlikle ilişiği olmadığına dair beyanı, Görevini devamlı olarak yapmaya engel bir durumu olmadığına dair beyanı, 2 adet fotoğraf (1 adedi başvuru formuna yapıştırılacak)"
Başvurular, Ali Emiri Toplantı Salonuna (Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Ana Hizmet Binasının Arkası) yapılacak. Zabıta memuru alımı kapsamında sözlü ve uygulamalı sınav 9 Mayıs ve 23 Mayıs 2022 tarihleri arasında Talaytepe Kapalı Spor Salonunda yapılacak.