Emlak ofisi açmak için gerekli belgeler 2022! Emlak ofisi nasıl açılır?
Emlak ofisi açmak isteyenler yeni bir ofis açmak için nelerin gerekli olduğunu araştırıyorlar. Emlak ofisi açabilmek için bazı koşulların sağlanıyor olması gerekiyor. Peki, emlak ofisi nasıl açılır? Emlak ofisi açmak için gerekli belgeler nelerdir? İşte tüm detaylar...
Emlak Ofisi Başvuru Belgeleri 2022!
a) Belediyeden belediyeye değişmek kaydıyla emlak ofisi belli bir metrekarenin altında olmamalıdır.
b)Emlakçılık sertifikasına sahip olunması zorunludur.
c) Kay mülkiyeti kanunlarına göre emlak komisyonculuğu büroları bağımsız bir işyeri ya da bölüm olmak zorundadır.
d) Emlak dükkanınıza TS 8357 standartlarına uygun olarak, engelli vatandaşlarımızın da kullanabileceği müşterek veya münferit kullanma özellikli WC – lavabo bulundurulması zorunludur.
e) Emlak dükkanınızda vereceğiniz hizmete uygun olarak teknik cihazlar, donanımlar ve büro mobilyalarının bulunması da zorunludur.
f) Müşterilerinize dijital ortamın tüm nimetlerinden yararlandıracak bilgisayar ve televizyon mutlaka bulundurulmalıdır.
g)Tekniker birine detaylı işyeri krokisi çizdirilmelidir.
h) Çizilecek olan kroki dışında işyerinde herhangi bir değişiklik yapılmaması gerekiyor.
Sıralanan bu şartların sağlanması ve diğer tüm işlemlerin yapılmasının ardından emlak ofisi açılabilir. Bu zorunlu olan işlerin yanı sıra asıl kâr sağlayacak olan firma tanıtımı için de reklam gücünüzün oldukça yüksek olması gerekiyor.
Emlak Vergisi ödemeleri başladı mı? Emlak Vergisi son ödeme tarihi nedir?
Emlak vergisinden kimler muaf? Emlak vergisi muafiyet şartları nedir?
Emlak vergisi ödenmezse ne olur? Emlak vergisi cezası var mıdır?
Aile konutu şerhi nedir, ne işe yarar? Aile konutu şerhi nasıl konulur?
Aile konutu şerhini kimler koydurabilir? Aile konutu şerhi için gerekli belgeler 2022!
Reddi miras süresi geçince ne olur? Süresi geçen miras reddedilebilir mi?