Gayrimenkul danışmanlığı popülerleşiyor!
Ekonomist Prof. Dr. Ahmet Yılmaz, gayrimenkul danışmanlığına ilişkin dikkat çeken açıklamalarda bulundu. Ankara'da PR yöntemiyle satış yaparak ayda 100 bin TL kazanç elde eden gayrimenkul danışmanlarının olduğunu belirten Yılmaz, gayrimenkul alanında kariyer yapmak isteyenlere tavsiye verdi.
Türkiye’de son zamanlarda gayrimenkul sektöründe gerçekleşen fiyat yükselişleri gündemden düşmüyor. Bu yükselişler alıcı ve satıcılar kadar, emlak danışmanlığıı faaliyeti sürdüren kişilere de büyük kazançlar sağladığına dikkat çeken Ekonomist Prof. Dr. Ahmet Yılmaz, "Birçok kişi kariyer planlarını değiştirip, gayrimenkul danışmanı olmaya başladı" diye konuştu.
Kovid-19 salgınının ardından gayrimenkul sektörünün yıldızının parladığına vurgu yapan Prof. Dr. Ahmet Yılmaz, "Satılık ve kiralık gayrimenkullerde yaşanan fiyat artışları, emlak danışmanlığı yapan kişilerinde gelirlerini artırdı. Sabit maaşla çalışan birçok kişinin mevcut işlerini bırakıp, gayrimenkul danışmanlığı yaparak kariyerlerine devam ettiklerini gözlemliyoruz" şeklinde konuştu.
Ankara’da PR satışlarıyla ayda 100 bin TL kazanç
Ankara'da senenin her ayında konut, arsa ve ticari gayrimenkul sektörünün hareketliliğini sürdürdüğüne dikkat çeken Prof. Yılmaz, "Emlak sektöründe büyük bir hareketlilik ve kazanç imkanı var. Gayrimenkullerin kiralama performansları da arttı. Ankara’da Advertorial Gayrimenkul PR yöntemiyle satış ve kiralama yaparak ayda 100 bin TL’ye kadar gelir sağlayan gayrimenkul danışmanları var" şeklinde konuştu.
Ekonomist Prof. Dr. Ahmet Yılmaz, gayrimenkul alanında kariyer yapmak isteyenlere şu önemli tavsiyeleri verdi:
1- Halkla ilişkileriniz güçlü, iletişim kanallarınızın açık olmalı
2- Mütevazi olduğunuz kadar, vakur bir duruşunuz olmalı
3- Klasik emlakçılık yöntemleri dışında özgün yöntemleriniz olmalı
4- MYK seviye 5 ve Taşınmaz Ticareti Yetki Belgeleri alınmalı
5- Sosyal medya dışında alternatif pazarlama kanallarınız olmalı
6- Etrafınızdaki herkesin potansiyel gayrimenkul alıcısı ve satıcısı olduğu farkındalığı oluşmalı
7- Yazılması ve telaffuz edilmesi zor olan emlak firmaları yerine, adının söylenmesi ve yazılması kolay olan Gayrimenkul şirketlerinde çalışılmalı
8- Seri ilan siteleri dışında, alternatif pazarlama kanalları olan emlak şirketlerinde çalışılmalı
9- Kararlı alıcı kitlesi oluşturup, yüksek kazanç sağlamak için Gayrimenkul PR yöntemi kullanılmalı
10- Gayrimenkul sektöründeki yaşanan güncel gelişmeler ve haberler iyi takip edilmeli