28 / 12 / 2024

Gökhan Avcıoğlu, otantik evleri yenileyip turizme açıyor!

 Gökhan Avcıoğlu, otantik evleri yenileyip turizme açıyor!

Mimar Gökhan Avcıoğlu, Nisque markasıyla Tophane ve Galata'da yenilediği evleri turizme açıyor



Mimar, İstanbul kültürünü yansıtacak tarihi yerlerde binasını değerlendirmek isteyen yatırımcılar arıyor. Mimari ve işletme desteğini ise Nisque verecek

GAD Mimarlık'ın kurucusu Gökhan Avcıoğlu, Nisque adını verdiği otel zinciriyle İstanbul'un otantik bölgelerinde bulunan eski evleri restore edip butik rezidans ve otele dönüştürüyor. İşe ilk olarak Tophane ve Galata'dan başlayan Avcıoğlu, İstanbul ve Türkiye'nin gerçek ruhunu yansıtacak bölgelerde binalara sahip olan yatırımcılar aradıklarını söyledi. Kendilerinin mimariyi üstleneceğini belirten Avcıoğlu, "Biz yatırımcı değiliz. İşin işletme ve konsept kısmına odaklanacağız. Tophane Galata gibi yerlerde binası bulunan yatırımcılarla çalışıp mimari ve işletme desteğini vermeyi hedefliyoruz" dedi. 


Popüler yerler hedefte değil 

Tarihi lokasyonlarda binalarını değerlendirmek isteyen yatırımcılar arıyoruz" diye konuşan Avcıoğlu, Adalar ve Mardin gibi yerlerin bu ruhu yansıttığını bu nedenle bu lokasyonlarda da mutlaka çalışma yapacaklarını kaydetti. Avcıoğlu, bunun yanı sıra mimari projesini üstlendikleri yatırımcılardan da talep almaya başladıklarını belirtti. Yurtdışında da projeler geliştiren ve uluslararası ödüller alan Avcıoğlu, mimarlık ofisi olarak çok sayıda misafir ağırladıklarını ve eşdost tavsiyesiyle kendilerine gelen çok sayıda turistin GAD Mimarlık ofisini turizme gönderdirdiğini bunu ise kendilerini turizme yönelttiğini belirtti. Niş bir kitleye hitap edeceklerini söyleyen Avcıoğlu, "İstanbul'un gerçek ruhunu yaşamak isteyen ancak çok popüler mekanlardan hoşlanmayanlar bizim hedefimiz. Özellikle kültür turizmine meraklı bir grubu hedefliyoruz. Bu kitle popüler mekanlar yerine daha otantik mekanları tercih ediyor" dedi. İstanbul dışında Bodrum'da da otel projesi için çalışmlaara başladıklarını söyleyen Avcıoğlu, "Ancak burası popüler Bodrum'u yaşayacakları bir yer olmayacak. Kendi marinası da olan sakin bir koy" dedi. Türkiye'de Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın tek bir bakanlıkta birleşmesinin çok önemli olduğunu ancak turizm politikasında buna vurgu yapılmadığını belirten Avcıoğlu, "Sadece müzelere giden bir hedef kitle değil kültür turisti. Otantik yerlerde, ara sokaklarda gezmeyi seviyorlar" dedi.


Akşam turunu seviyorlar

Körfezden gelen turistleri de hedeflediklerini belirten Avcıoğlu, "Beyrut, Mısır, Katar ve Balkan ülkelerinden çok sayıda turist konser için Türkiye'ye geliyor. Onlar da bizim için ciddi bir hedef kitle" dedi. Açacakları otellerde ulaşımı deniz yolundan sağlamayı hedeflediklerini de söyleyen Avcıoğlu, bu nedenle Nisque olarak bir tekne de aldık. İsterse havaalanında ulaşımı denizden sağlayacağız. Ya da müşteriler kendi teknemizle Boğaz turu da yaptıracağız" dedi. Avcıoğlu, misafirlerini gece turlarına da çıkaracaklarını belirtti.


"NİŞ BİR KİTLEYE HİTAP EDECEĞİZ"

Gökhan Avcıoğlu, İstanbul'un gerçek ruhunu yaşamak isteyen ancak çok popüler mekânlardan hoşlanmayanların hedef kitleleri olduğunu, niş bir kitleye hitap edeceklerini söyledi.

Sabah


Geri Dön