Gülbin Barlas Call Center Hotel Operasyon Yöneticisi oldu!
Dünyanın ilk çağrı merkezi oteli Call Center Hotel’in ( CCH ) İzmir Operasyon Yöneticisi, iş yaşamında uzun yıllar farklı görevlerde de çalışan Gülbin Barlas oldu.
Dünyanın ilk çağrı merkezi oteli Call Center Hotel’in (CCH) İzmir Operasyon Yöneticisi, iş yaşamında uzun yıllar farklı görevlerde çalışan Gülbin Barlas oldu.
Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Maliye bölümünden mezun olan Gülbin Barlas profesyonel iş hayatına, Siemens Business Services’de başlayarak, Teleperformance-Metis Bilgisayar Sistemleri’nde Operasyon Şefi, Tellcom Superonline İletişim Hizmetleri’nde Süreç Analisti, KoçSistem-Callus İletişim Hizmetleri’nde Operasyon Müdürü olarak devam etti. Son olarak Garanti Emeklilik ve Hayat A.Ş.’de Satış Sonrası Hizmetler Müdürlüğü görevini üstlenen Barlas, kariyerine Call Center Hotel’in İzmir Operasyon Yöneticisi olarak devam edecek.
Call Center Hotel Hakkında:
Türkiye’nin ilk çağrı merkezi oteli Call Center Hotel (CCH), İstanbul ve İzmir lokasyonları ile çağrı merkezi şirketlerine, dönemsel projelere ve çağrı merkezi yatırımı öncesi ihtiyaçlarını belirlemek isteyen kurumlara hizmet veriyor. CCH, Türkiye’ye yatırım için gelen uluslararası çağrı merkezi devlerinin de ilk adresi konumunda. Bir otel mantığı ile servis veren CCH’de şirketler, en son teknolojilerle donatılmış bir çağrı merkezinin ihtiyaç duyabileceği tüm olanaklardan anında faydalanabiliyor. Kurumların mevcut personeli ile hemen destek almaya başlayabildiği CCH’nin İstanbul ve İzmir lokasyonlarında toplam 2000 koltuk kapasitesi bulunuyor.
Bir çağrı merkezi organizasyonu için gerekli tüm temel altyapı ve teknolojileri bünyesinde barındıran CCH’den kısa veya uzun vadede faydalanmak isteyen kurumlar, ellerindeki projeleri, hatta acil durum koordinasyonu gibi ihtiyaçlarını en uygun koşullarda yönetebilme imkânına kavuşabiliyorlar. Bu sayede operasyonel verimliliklerini artırabilen ve ana işlerine odaklanabilen şirketler, elde ettikleri hız ve esneklik gibi yetkinliklerle rekabet avantajı elde ediyorlar. Hizmet seçeneklerini sabit paketlerle sınırlamayan CCH, ihtiyaçlara özel, alternatif çözümler de sunabiliyor. 20 yılı aşkın çağrı merkezi sektör deneyimi, geniş teknik ve operasyonel kadro desteği ile hizmet veren CCH’de yönetim danışmanlığı, Quality Monitoring, Dashboard’lar, Gelişmiş Raporlama Çözümleri gibi çözümler de sunuluyor.