A+ Pazar Segmenti Haberi
Bugüne kadar A+ segmente birçok patentli ürün tasarlayan Mete Mordağ deneyimlerini şöyle aktarıyor: “Yeni kuşak zenginler, tasarımda formun çok daha farkında, estetik değerleri çok daha ileri… Bu alanda tasarımcılar çok daha seçici bir bakış açısı ile karşı karşıya kalıyorlar. Yeni nesil zengin tüketiciyi cezbetmek için sadece sıra dışı malzemeler veya sıra dışı fonksiyonlar yeterli değil, sıra dışı bir estetik sunulmalıdır.“
A+ pazarındaki aşırı etiket fiyatları üzerinden satılan abartılı ama altı boş ürünler piyasadan silinmeye başladı. Markalar aşırı etiket fiyatları altında aşırı bir kalite ve üstün bir değer sunmak zorundalar. Çünkü bu segmentin “etiket fiyatı / sunduğu değer-kalite oranı” orta segmente her geçen gün daha çok yaklaşıyor.
Sonsuz bir çeşitliliğin söz konusu olduğu, seri üretimin hükmettiği tüketim pazarında benzersizlik ve özgünlük yeni...