23 / 12 / 2024

Akçansa Boğaz Köprüsü

Akçansa Boğaz Köprüsü

Akçansa, Boğaz Köprüsü için özel çimento üretti. Akçansa Genel Müdürü Mehmet Hacıkamiloğlu, projeleri arasına 3. Boğaz Köprüsü'nü de eklediklerini belirtti.

1954'te asma köprü planı! Boğaziçi Köprüsü 'dünyanın en yüksek köprüsünü geçmesin' talebi! 

1954 yılında Royal Gorge Bridge şirketinden Boğaz Köprüsü için teknik bilgi ve malzeme istenmesi üzerine şirket 'Dünyanın en uzun köprüsünü geçmeyecek' şartını sunmuş. 

1932'de Boğaz Köprüsü'ndeki dükkan ve kulübeler neden yıkılmış?

1932 yılında Boğaz Köprüsü'nün Kadıköy ve Boğaziçi iskelesi civarındaki dükkan ve kulübeler yıkılmış. Peki bu dükkan ve kulübeler neden yıkılmış?

1957 yılında Boğaz Köprüsü'ne dünyaca ünlü Amerikan firması imzası! 

1957 yılında Boğaziçi asma köprüsü için bir Amerikan firması tarafından çalışmalara başlanmış. 

Türkiye'nin ilk boğaz köprüsü için tehlike çanları çalıyor! Yıkılma tehlikesiyle karşı karşıya!

Balıkesir'in Ayvalık ilçesindeki Lale ve Cunda (Alibey) adalarını birleştiren ve 'Türkiye'nin ilk boğaz köprüsü' olarak bilinen Cunda Köprüsü'nün yıkılma tehlikesiyle karşı karşıya olduğu belirtildi. 

1915 Çanakkale Köprüsü için özel beton!

Akçansa 1915 Çanakkale Köprüsü'nde yalnızca çözüm ortağı değil aynı zamanda özel ürünleriyle AR-Ge kapsamında değişiklikler oluşturuyor.

Üçüncü Boğaz Köprüsü ve Kuzey Marmara Otoyolu satılıyor mu?

Çin menşeili bir şirketin Üçüncü Boğaz Köprüsü'nü ve Kuzey Marmara Otoyolu'nu satın alacağı yönündeki iddialar meclis gündemine taşındı. CHP'li Tanrıkulu, konuyla ilgili soru önergesi hazırladı...

1915 Çanakkale köprüsü fay hattı üzerinde mi yapılıyor?

Deprem Uzmanı Prof. Dr. Doğan Perinçek, Çanakkale'de bir konferansta konuşma yaptı. Perinçek, "Yapımı süren Çanakkale Boğaz Köprüsü fayların üzerine yapılıyor, Çanakkale’deki faylar köprü eksenine dik olarak deniz içinde köprünün altından geçiyor" dedi...

3. Boğaz Köprüsü ve Kuzey Marmara Otoyolu satılıyor mu?

3. Boğaz Köprüsü ve Kuzey Marmara Otoyolu'nun Çin menşeli bir şirket tarafından satın alınacağı iddiası meclis gündemine taşındı. CHP'li Tanrıkulu, konuyla ilgili soru önergesi hazırladı...

Boğazkesen Köprüsü restore edilmezse yok olacak!

Tokat Erbaa'da bir bölümü Bizans İmparatorluğu, bir bölümüyse Selçuklu Devleti zamanında yapılan ve yıllar içinde tahribata uğrayan tarihi Boğazkesen Köprüsü için restorasyon projesi hazırlandı.

1915 Çanakkale Boğaz Köprüsü, Çanakkale'ye ilgiyi artırdı!

1915 Çanakkale Boğaz Köprüsü ile Çanakkale Organize Sanayi Bölgesi, Çanakkale'ye olan ilginin artmasını sağladı..

3. Boğaz Köprüsü ve Avrasya Tüneli'ne ilişkin 9 soru mecliste!

3. Boğaz Köprüsü ve Avrasya Tüneli'nin maliyetine ve şirketlere verilen geçiş güvencesi mecliste konu oldu. CHP'li Mahmut Tanal konuya ilişkin soru önergesi hazırladı..

Otoyol ve boğaz köprülerine yapılan zamlar mecliste!

CHP Denizli Milletvekili Melike Basmacı, otoyol ve boğaz köprülerinin geçiş ücretlerine yapılan zamları meclis gündemine taşıdı. Basmacı sorularını Ulaştırma, Denizcilik Ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan'a sordu..

Çanakkale 1915 Köprüsü'nün ihalesi için son 10 gün!

1915 Çanakkale Boğaz Köprüsü’nün ihalesi 10 gün sonra 26 Ocak Perşembe günü gerçekleştirilecek… AK Parti Çanakkale Milletvekili Ayhan Gider Cumhuriyet tarihinin en büyük projesi olan 1915 Çanakkale Boğaz Köprüsü’nün ihalesinin 26 Ocak Perşembe günü yapılacağını bildirdi.

Akçansa Boğaz Köprüsü Haberi

Akçansa Boğaz Köprüsü

Akçansa Genel Müdürü Hacıkamiloğlu, "Boğaz Köprüsü ayakları 300 küsur metre yükseklikle Avrupa'nın en büyük yapılarından. Özel bir çalışma yaptık. Köprü için 100 yıl sorun yaşanmayacak 100+ adını verdiğimiz yeni bir çimento ürettik" dedi Akçansa Genel Müdürü Mehmet Hacıkamiloğlu, geçen yıl Türkiye çimento ihtiyacının yaklaşık yüzde 9'unu karşılayacak miktarda üretim yaptıklarını söyledi.. 

Sabana Holding Çimento Grubu Başkam Hakan Gürdal ve Çimsa Genel Müdürü Nevra Özhatay'ın da katıldığı basın toplantısında konuşan Hacıkamiloğlu, 7,5 milyon ton üretim kapasitelerinin bulunduğunu belirterek, yurtiçi çimento ve klinker satışlarının 6 milyon ton olarak rekor seviyede gerçekleştiğini kaydetti Akçansanın geçen yıl 1,4 milyar lira ciroya ulaştığını aktaran Hacıkamiloğlu, şirketin net kârının da 250 milyon lira olduğunu ifade etti. 



İSTANBUL'A ÖZEL ÜRÜN 


Hacıkamiloğlu, yer aldıkları projelere geçen yıl İstanbul'da inşa edilecek...