ALO 181 iletişim Haberi
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nın çağrı merkezi olan ALO 181 hattını arama sayısı her geçen gün artıyor BAKANLIKTAN yapılan açıklamada, yaptıkları aramalarda telefon operatörlerine memnuniyetlerini dile getiren vatandaşların ALO I8I sayesinde bir telefonla sorunlarını çözüme kavuşturma ayrıcalığını yaşadığı vurgulandı.
Vatandaşların yüzde 54"ünün kentsel dönüşüm hakkında bilgiler almak için hattı aradığı belirtildi. Kentsel dönüşümün ardından en fazla aramanın ise çevre yönetimi uygulamalarına ilişkin gerçekleştiği kaydedildi. Bırakılan çağrıların yüzde 89'unun bilgi, yüzde 8'inin şikayet ve yüzde 3'üniin de ihbar olarak kayıt altına alındığı ve ilgili birimlere iletildiği belirtilen açıklamada. "Merkezin en fazla arandığı iller İstanbul. Ankara. İzmir. Adana. Bursa. Kocaeli. Antalya. Konya Mensin.
ALO 181 "e gelen ihbar ve şikayetler neticesinde şikayete konu olan işletmelere bu yıl toplam 12 milyon 995 ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK...