22 / 11 / 2024
fuzul

ALO 181 numarası

ALO 181 numarası

Çevre duyarlılığını artırmak ve vatandaşla birebir iletişim kurabilmek amacıyla kurulan ALO 181 hattına vatandaşlar kimi zaman ilginç şikayet, istek, görüş ve önerilerde bulunuyor. ALO 181 hattına ilginç şikayetler yağıyor.

ALO 181'e 2023'ün ilk yarısında 640 bin 795 çağrı geldi!

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından yapılan açıklamaya göre, ALO 181 Çağrı Merkezi ile 2023 yılının ilk yarısında 640 bin 795 çağrı kayda alındı.

IBAN numarasını e-Devlet’e tanımlatanların hesabına haziran ayında para yatacak!

SGK bir son dakika duyurusu yaparak e-Devlet sisteminden ya da ALO 170'i arayarak IBAN numarasını giren vatandaşların hesaplarına para yatacağını duyurdu. PTT'ye gitmeden ödemelerini almak isteyen kişiler bu gelişmenin ayrıntılarını merak etmeye başladı.

e-Devlet’ten IBAN numarasını girenlerin hesabına para yatacak!

SGK o ödemeler için duyuru yaparak e-Devlet’ten ya da ALO 170'i arayarak IBAN numarasını giren kişilerin hesaplarına para yatacak. PTT'ye gitmek gerek kalmadan ödemelerini almak isteyenler konunun ayrıntılarını merak etmeye başladı.

Carrefour'da çamaşır deterjanları indirime girdi: 10 kg Rinso 149,90 TL'ye, 7 kg ALO 181,01 TL'ye düştü

Carrefour indirimlerine devam ediyor. Birçok ürünün fiyatları düşerken toz çamaşır deterjanlarında da fiyatlar indirime girdi. Rinso, OMO, ALO, Peros, Ariel gibi pek markada fiyatlar düştü. İşte Carrefour indirimli deterjan fiyatları...

Alo 181 ne işe yarar?

Çevre sorunları, hava, su, toprak, radyoaktif kirlilik, gürültü ve atık konulu şikayet ve ihbarlar bakanlığa iletebiliyor. Peki Alo 181 ne işe yarar? Alo 181 nedir? İşte Alo 181 şikayet hattı...

Emlak beyan değeri online alınabilecek!

Gerek koronavirüs gerekse de işlem sahiplerinin memnuniyeti için tapuda fiziki işlem başvuruları sona eriyor. Yapılacak başvurular, internet yoluyla 7/24 esasına göre ‘web- tapu’ ve  ‘Alo 181’ üzerinden gerçekleştirilebiliyor.

Binasının dayanıklılığını merak eden ALO 181'i aradı!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığının ALO 181 hattını İzmir depremi sonrasında arayan vatandaşların en çok merak ettiği konu "binasının riskli olup olmadığı ve zeminin sağlamlığı" oldu.

Deprem sonrası riskli yapılara ilişkin bilgi almak isteyenler ALO 181'i arıyor!

Elazığ'daki 6.8'lik depremin ardından Çevre ve Şehircilik Bakanlığının çağrı merkezi ALO 181'i arayanların sayısı yüzde 45 arttı...

Depremden sonra 32 bin kişi Alo 181’i aradı!

İstanbul’da Silivri merkez üssünde gerçekleşen 5.8’lik deprem, vatandaşlarda büyük korkuya sebep oldu. Deprem sonrası ALO 181 Çağrı Merkezi’ni, hasarlı bina bildirimi ve kentsel dönüşüm ile ilgili toplam 31 bin 819 kişi aradı…

Alo 181'e doğal sit alanı ile ilgili sorulan en sık 5 soru!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Çağrı Merkezi Alo 181'e doğal sit alanı ile ilgili çok fazla soru geliyor. Sizler için gelen en sık 5 soruyu sizler için derledik. İşte Alo 181'e doğal sit alanı ile ilgili sorulan en sık 5 soru...

ALO 181'e riskli yapı müracaatı arttı!

İstanbul Kartal'da 6 Şubat'ta Yeşilyurt Apartmanı'nın çökmesinin ardından Çevre ve Şehircilik Bakanlığının "ALO 181" çağrı merkezine gerçekleştirilen riskli yapı müracaatı ciddi oranda arttı. 

Alo 181 en çok kentsel dönüşüm için arandı!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın Alo 181 hattına çağrı yağdı. 2018’de 877 bin 264 vatandaşın aradığı çağrı hattın numarası en çok kentsel dönüşüm için arandı.

ALO 181 imar barışı hattına yoğun ilgi!

İmar Barışı başvurularının alındığı Çevre ve Şehircilik Bakanlığının "ALO 181 Çağrı Merkezi"ne gelen bazı ilginç çağrılar gülümsetti.

ALO 181 numarası Haberi

ALO 181 numarası

Kuruluşundan bu yana vatandaşların gürültü şikayetlerini kayıt altına alan ALO 181 hattını arayan bir vatandaş, eşinin yüksek sesle televizyon izlemesi nedeniyle komşularının rahatsız olduğunu ve evine ekip gönderilmesini talep etti.


Çevre ve Şehircilik Bakanlığından yapılan yazılı açıklamaya göre, çevre duyarlılığını artırmak ve vatandaşla birebir iletişim kurabilmek amacıyla kurulan ALO 181 hattına vatandaşlar kimi zaman ilginç şikayet, istek, görüş ve önerilerde bulunuyor.


Bakanlığın mevzuat alanına ilişkin konularda çağrı merkezi, konu ne olursa olsun vatandaş memnuniyetini gözetiyor ve 24 saat hizmet veriyor. ALO 181 hattına 2014 yılının ilk 11 ayında 160 bin 547 telefon geldi ve günlük ortalama 750 çağrıya cevap verildi.


-İlginç başvurular


Vatandaşlardan zaman zaman ilginç talepler de geliyor. Hattı arayan bir vatandaş, eşinin yüksek sesle televizyon izlemesi nedeniyle komşularının rahatsız olduğunu ve...