Altyapı koordinasyon merkezinin çalışma esas ve usulleri Haberi
Altyapı koordinasyon birimi!
Altyapı koordinasyon merkezinin (AYKOME) sekreterya hizmetleri, büyükşehir belediye başkanlığı bünyesinde bu amaçla oluşturulacak alt yapı koordinasyon birimi tarafından yürütülüyor.
Büyükşehir Belediyeleri Koordinasyon Merkezleri Yönetmeliği kapsamında yer alan hükümlere göre, altyapı koordinasyon biriminin görevlerine ve çalışma usul ve esaslarına yer veriliyor.
Altyapı koordinasyon birimi görevleri
MADDE 12 – (1) Alt yapı koordinasyon birimi;
a) Başkanlığın talimatı doğrultusunda gündemi hazırlar, görüşme tutanaklarını ve kararları düzenler, alınan kararları ilgili makamlara gönderir.
b) AYKOME’ye üye gönderen kamu kurum ve kuruluşları arasında iletişimi sağlar.
c) Alt yapı yatırımı yapan kamu kurum ve kuruluşlarına ait taslak programları birleştirerek kesin program taslağını hazırlar ve AYKOME’nin onayına sunar.
ç) Birden fazla kurumca aynı yer...