Arap Birliği Dışişleri Bakanları Konseyi Haberi
Konut sektöründe bir projenin satış başarısı iyi bir pazarlama stratejisi ile doğru orantılıdır. Pazarlama stratejisi içerisinde de “reklam ve tanıtımın” önemi başarıyı direk etkiler. Türkiye içerisinde bu konuda danışmanlık alabileceğiniz çok firma bulabilirsiniz ama konu yurtdışına satış ve pazarlama olunca, mevcut reklam ajansınız ve danışmanlarınızın size söyleyebilecek fazla sözü yoktur…
Türkiye’de yaklaşık 30 ilde sanayi odaları, ticaret odaları ve sektörel derneklerin davetlisi olarak yurtdışına “e-marketing ” konusunda konferanslar verdim. Gördüğüm, şirketlerin/patronların pazarlama, satış, reklam ve tanıtım arasındaki farkları bilmemesidir. Bu durumu çok yadırgamıştım. Çünkü, 10 milyon, 20 milyon TL harcanıp yatırım yapılıyor ama çok zayıf bir pazarlama departmanı ile çoğunlukla satış departmanı bile kurmadan satış yapmaya çalışıyorlar. Satış için aldıkları elamanın yabancı dil bilmesinin yeterli olacağını sanıyorlar.. Satış uzmanlık isteyen...