AVM bütçeleri Haberi
Özel gün ve haftalar için hazırladıkları etkinlik ve organizasyonlarla dikkat çekmeyi hedefleyen AVM'ler bu konuda adeta birbirleri ile yarışıyorlar. AVM'ler ziyaretçilerinin ilgilerini çekecek ve sürekli takip etmelerini sağlayacak şekilde kampanya ve etkinlikler düzenliyorlar.
Özel günler, çocuk etkinlikleri ve canlı performans sanatçıları ile alışveriş merkezinin dinamik kalmasını sağlayan AVM'lerin bunlar için ayırdıkları bir yıllık bütçeleri dudak uçuklatıyor. Pazarlama müdürleri, bir yıl içerisindeki etkinlikler için ayrılan bütçenin AVM cirosuna geri dönüşünün harcanandan kat ve kat olduğunu ifade ediyorlar. Şehirlerdeki sosyalleşme alanları olma yolunda ilerleyen Alışveriş Merkezlerinin pazarlama bütçeleri gün geçtikçe artıyor.
Şimdi sömestr zamanı...
Hiçbir özel gün ya da haftayı kaçırmamaya dikkat eden Alışveriş Merkezlerinde şimdi sömestr telaşı var. Ankara'daki Alışveriş Merkezleri de sömestr etkinlikleri ile ziyaretçilerine alternatif sunuyorlar. Forum Ankara Outlet'te 2 Şubat'a...