22 / 05 / 2024

avm ciroları yükseldi mi

avm ciroları yükseldi mi

Alışveriş merkezlerinde (AVM) cirolar yılın ilk çeyreğinde, kış dönemindeki soğuk havaların da etkisiyle, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 18.4 yükseldi.

Kiralanabilir AVM alanı 150,82 metrekareye yükseldi!

AYD ve Akademetre Araştırma verilerine göre, 2018 ikinci çeyrekte Türkiye’deki alışveriş merkezi arzı, yeni açılan 4 AVM ile 11,89 milyon metrekareye ulaştı. Kişi başına düşen kiralanabilir AVM alanı ise 150,82 metrekareye yükseldi.

AVM ciroları Ağustos'ta yüzde 15.4 arttı!

Özellikle Orta Doğu'dan gelen turistlerin yaptığı harcamalar, dövizdeki artış sebebiyle umutsuz olan AVM'lerin yüzünü güldürdü.

İngiltere’de konut kredileri Ağustos'ta 3,4 milyar sterline yükseldi!

İngiltere Merkez Bankası’nın (BOE) açıkladığı verilere göre konut kredileri ağustos ayında 3,4 milyar sterline yükseldi. Temmuz ayında konut kredileri 2,8 milyar sterlin artış göstermişti.

ABD'de konut satışları yükseldi!

ABD Ticaret Bakanlığı’nın dün açıkladığı verilere göre, 1. el konut satışları ağustosta, önceki aya kıyasla yüzde 5,7 artışla 552 bine yükseldi.

Ağustos'ta konut fiyatları en çok Adana'da yükseldi!

Reidin ve GYODER tarafından hazırlanan emlak endekslerinin 2015 Ağustos ayı raporu yayınlandı. Buna göre, Ağustos ayında, metrekare başına konut satış fiyatı ve kiraların en çok yükseldiği il Adana oldu.

Kayabaşı, Arnavutköy ve Hadımköy'ün değeri yükseldi!

E-5 ve Silivri güzergahında yapılaşmaya uygun alan kalmaması sebebiyle Kayabaşı, Arnavutköy ve Hadımköy'ün değeri yükseldi. Üçüncü havalimanı ve 3. Köprü Yolu’na yakın olması da bu değer artışını tetikleyen bir unsur olarak gelişti.

Arnavutköy Kayabaşı ve Hadımköy'de ev fiyatları yükseldi mi?

E-5 ve Silivri güzergahında yapılaşmaya uygun alan kalmaması sebebiyle Kayabaşı, Arnavutköy ve Hadımköy'ün değeri yükseldi.

Samsun Çiftlik Cadde AVM'nin yüzde 60'ı tamamlandı!

Çiftlik Caddesini Koruma ve Güzelleştirme Derneği Başkanı Cihat Karahan, ‘Çiftlik Cadde AVM’ projesinin yüzde 60’ının bittiğini belirtti. İlk kazmanın 1 Nisan 2014 tarihinde vurulduğu ‘Çiftlik Cadde AVM’ projesinde sana yaklaşıldı.

Torunlar AVM'lerin satış geliri yüzde 9 yükseldi!

Torunlar GYO bünyesindeki AVM'leri yılın ilk yarısında 26.1 milyon kişi ziyaret etti. AVM'lerin geçen yılın aynı dönemine göre perakende cirosu yüzde 9.1 arttı.

Torun AVM'lerine yılın ilk yarısında 26.1 milyon ziyaret!

TORUNLAR GYO bünyesindeki AVM'leri yılın ilk yarısında 26.1 milyon kişi ziyaret etti. Geçen yılın aynı dönemine göre perakende cirosu yüzde 9.1 artarak, 929 milyon TL ciroya ulaştı.

Çekmeköy'de arsaların metrekaresi 500 liraya yükseldi!

Çekmeköy Belediye Başkanı Ahmet Poyraz, metro ve 3'üncü Köprü'nün bölgedeki metrekare fiyatlarını artırdığını belirterek, "2009'da metrekaresi 150 lira olan arsalar bugün bin 500 liraya yükseldi" dedi

Türkiye mobilya ihracatı yapan ülkeler arasında 12. sıraya yükseldi!

Türkiye Mobilya Sanayicileri Derneği (MOSDER) tarafından açıklanan 2015 yılının ilk yarı ihracat rakamlarına göre dünyada mobilya ihracatı yapan ülkeler sıralamasında Türkiye, 15. sıradan 12. sıraya yükseldi.

Türk müteahhit şirketlerinde proje bedeli yükseldi!

Türk müteahhitlik şirketlerinin yurt dışındaki projelerinin bedeli, bu yıl ilk kez 100 milyon doları aşarak 109 milyon dolara yükseldi.

avm ciroları yükseldi mi Haberi

avm ciroları yükseldi mi

Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği (AYD) ile Akademetre Research tarafından ortaklaşa oluşturulan AVM Endeksi'ne göre; ciro endeksi Mart 2015'te bir önceki yıl aynı döneme göre yüzde 13.6 yükselerek 179 puana ulaştı. Endeks, ilk çeyrek bazında da 2014 ilk çeyreğine göre yüzde 18.4 artarak 167 puana yükseldi. AVM Endeksi Mart 2015 ve ilk çeyrek sonuçlarını değerlendiren AYD Başkanı Hulusi Belgü, "AVM endeksi Mart 2015 döneminde bir önceki yılın aynı dönemi ile karşılaştırıldığında yüzde 13.6 arttı. İlk çeyrek verilerine baktığımızda da ciro artışının yüzde 18.4'e ulaştığını görüyoruz" dedi ve ekledi: "Ciroların yanı sıra AVM'lerde m2 verimliliğinin de artıyor olması insanlarımızın tüketim harcamalarında AVM'lerin birinci tercih olduğunu gösteriyor. Kategoriler bazındaki artışlara baktığımızda da moda ve yiyecek dışı değerlendirebileceğimiz ve yaşam standartlarına hitap...