29 / 04 / 2024

avm kira tl hesabı

avm kira tl hesabı

BMD Başkanı Sinan Öncel, markaların 2019’a kiralamalarda TL’ye dönüşün morali ile başladığını vurguladı. Öncel, yıllar sonra ilk kez kira konusunda öngörülebilir bütçe yapabilme imkanlarının olduğunu söyledi.

İş GYO Ege Perla AVM'den 2023'te 19,8 milyon Türk Lirası kira geliri elde etti!

İş GYO, Ege Perla AVM'den elde edilen kira geliri ile ilgili son dakika açıklamasında bulundu. İşte şirketten AVM kira geliri ile ilgili yapılan o açıklama...

Kanyon AVM'nin yıllık kira değeri 2 senede 300 milyon TL'den fazla arttı!

İş GYO, Kanyon AVM'nin 2023 yıl sonu kira değerleme raporunu yayımladı. Peki Kanyon AVM'nin yıl sonu kira değeri ne kadar oldu? 

İŞ GYO Mallmarine AVM ve Marmara Park AVM 2023 kira geliri 10 milyon TL'yi aştı!

İŞ GYO'nun Mallmarine AVM ve Marmara Park AVM 2023 kira geliri belli oldu. Söz konusu şirketin AVM'lerden elde ettiği toplam geliri 10 milyon 48 bin 800 TL oldu.

AVM'lerde TL devri başladı! Mağazalar ortak giderlerini Türk Lirası ile ödeyecek!

Bakanlık tarafından hazırlanan Alışveriş Merkezleri Hakkında Yönetmelikte Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik, Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe girdi. Ortak gider katılım payları Türk Lirası üzerinden hesaplanıp, ödenecek.

Doğuş GYO, Gebze Center AVM'den 2021'de ne kadar kira geliri elde etti?

Doğuş GYO portföyündeki Gebze Center AVM'den 2021 yılı sonunda elde edilen toplam kira gelirleri 46,9 milyon TL oldu.

Panora AVM 2021'de 62.5 milyon TL kira geliri elde etti!

Panora AVM'nin yıllık kira değeri 51 milyon 985 bin TL + KDV olarak belirlendi. AVM'nin kira tahsilatı belirtilen ekspertiz değerinin yaklaşık yüzde 20 üzerinde, 62 milyon 502 bin TL tutarında gerçekleşmiştir.

İş GYO Ege Perla AVM'nin kira değeri ne kadar?

İş GYO Ege Perla AVM'nin yıllık KDV hariç kira değeri 10 milyon 532 bin 400 TL ve 23 adet bağımsız bölümün yıllık KDV hariç kira değeri 1 milyon 347 bin 240 TL olarak belirlendi. 

İş GYO Mallmarine AVM'nin kira değeri ne kadar?

İş GYO Mallmarine AVM'nin kira değerleme raporu yayınlandı. Mallmarine AVM'nin aylık kira değeri 98 bin 975 TL, yıllık kira değeri ise 1 milyon 187 bin 700 TL olarak belirlendi. 

Akiş GYO ilk 9 ayda 255.1 milyon TL kira geliri elde etti!

Akiş GYO tarafından yayınlanan faaliyet raporuna göre, şirket 1 Ocak 2021-30 Eylül 2021 tarihleri arasında Akasya AVM, Akbatı AVM ve diğer gayrimenkullerinden 255 milyon 410 bin 436 TL kira geliri elde etti. 

İş GYO Kanyon AVM kira değerleme raporu yayınlandı!

İş GYO'nun portföyünde yer alan İstanbul ili, Şişli ilçesi, Mecidiyeköy Mahallesi, 303 pafta, 1946 ada, 136 parseldeki yer alan bağımsız bölümlere ilişkin kira değerleme raporu yayınlandı.

İTO Başkanı Şekib Avdagiç'den AVM kira ödemeleri için çağrı!

AVM mağazaların kira bedelleri ile ilgili açıklama yapan İstanbul Ticaret Odası (İTO) Başkanı Şekib Avdagiç, kira ödemeleri için yeni çözümlerinin üretilmesi gerektiğini dile getirdi. 

Yeni Gimat GYO'nun kira ekspertiz değeri 15 milyon TL oldu!

Yeni Gimat GYO'nun portföyünde bulunan Ankamall AVM ve CP Ankara Oteli'nin değerleme raporuna göre 2020 yılı için aylık kira ekspertiz değerleri sırasıyla KDV Hariç 15 milyon 14 bin 286 TL ve 500 bin TL olarak tespit edildi.

Gebze Center AVM'nin 2020 yılı kira ekspertiz bedeli 48,6 milyon TL oldu!

Doğuş GYO'nun portföyünde yer alan Gebze Center AVM'nin ortalama doluluk baz alınarak hesaplanan kira ekspertiz bedeli toplamları KDV hariç 48,6 milyon TL, 2020 yılı sonunda elde edilen toplam kira gelirleri ise KDV hariç 34,4 milyon TL oldu. 

avm kira tl hesabı Haberi

avm kira tl hesabı

BMD Başkanı Sinan Öncel, perakende sektörünün yıl değerlendirmesi ve gelecek yıl öngörüleriyle ilgili açıklamalarda bulundu. Öncel, açıklamasında, BMD üyesi markaların cirolarının son yıllarda yüzde 12-15 aralığında büyüdüğünü, 2020'de de bu oranda büyüme beklediklerini kaydetti.

Anadolu Ajansı'nda yer alan habere göre; 2018’i 220 milyar TL ciro ile kapattıklarını hatırlatan Öncel, "2019’da da yine çift haneli bir büyüme yakalayacağımızı ve yaklaşık 250 milyar TL ciroya ulaşacağımızı öngörüyoruz. Bu yılki büyümenin ağırlıklı bölümünün maliyete bağlı fiyat artışlarından kaynaklandığını söyleyebiliriz." dedi.

BMD’nin çatısı altında yer alan 386 markanın yurt içinde 430’u aşkın AVM’de ve caddelerde 70 bin civarında mağazasının bulunduğunu sözlerine ekleyen Öncel, şu ifadeleri kullandı:

"Bu mağazalarda ağırlıklı bölümü gençlerimiz olmak üzere 400 bin kişiyi istihdam ediyoruz. 2019 markalarımızın verimlilik temelinde büyümeye odaklandığı bir yıl oldu. Ülke ekonomimiz zorlu bir...