avm perakende Haberi
Sevgililer Günü alışverişleriyle ihya olan perakendeciler şimdi de yoğun kar yağışı nedeniyle satışlarını katlıyor. Özellikle kışlık ürün gruplarının satışlarında yüzde 25'e yakın artış var. Firmalar, Sevgililer Günü'nden aldıkları rüzgârı kar yağışları ile destekleyip ciroları artırdı.
İNDİRİMLERLE DESTEKLEDİK
Kiğılı Genel Müdürü Hilal Suerdem, kar yağışlarıyla geçen kış mevsiminin 2014'e göre kaban ve triko satışlarını yüzde 25 artırdığını söyledi. Satışlara pozitif yansıyan soğuk havaları indirimlerle de desteklediklerini kaydeden Suerdem, "Kalın diye nitelendirdiğimiz giyim gruplarındaki satışlarımız çok iyi gidiyor" dedi.
SATIŞLARA İKİLİ ETKİ YAPTI
Silk&Cashmere'in kurucusu Ayşen Zamanpur ise özellikle Sevgililer Günü'nün etkisiyle 13-16 Şubat arasında satışların geçen yıla göre yüzde 20 artış gösterdiğini dile getirdi. Bunun üzerine bir de kar yağışlarının geldiğini ve satışları pozitif etkilediğini dile getiren Zamanpur, "İnsanlar evlerinden dışarı çıkabildikleri sürece kar...