25 / 07 / 2024

banliyö hatları son durum

banliyö hatları son durum

Bir soru önergesini yanıtlayan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Cahit Turhan Marmaray’da sözleşme gereği ödemelerin Euro üzerinden yapıldığını söyleyerek, “Kur farkından dolayı işverenin, sözleşmenin hak edişinde tek taraflı olarak değişiklik yapmak gibi bir tasarrufu yok” dedi.

İETT açıkladı! İstanbul’da 1 Ocak’a kadar bazı hatlar ücretsiz

İstanbul’da yaşayanları yakından ilgilendiren çok önemli bir gelişme  kaydedildi. Buna göre, aktarılan son haber doğrultusunda İstanbul'da 1 Ocak’a kadar bazı hatların ücretsiz olacağı açıklandı. İstanbullular için yapılan açıklama ve haberin ayrıntıları...

İstanbul'da yaşayanlar dikkat! Deprem bekleyenler için acil uyarı! Büyük deprem hakkında son dakika! Hemen bakın!

İstanbul için kritik uyarı: Deprem tehlikesi 4 kat arttı, kaçış yok! Prof. Dr. Şükrü Ersoy'dan son dakika uyarısı resmen geldi. Türkiye'deki fay hatlarının sayısının 500'ü geçtiğini söyleyen Ersoy, deprem tehlikesinin son 31 yılda 3,5 ila 4 kat arttığını belirtti.

Kanal İstanbul güzergahında hangi metro hatları yapılacak?

Çılgın proje Kanal İstanbul, 2011'den beri Türkiye'nin gündeminde. Son günlerde yetkili isimlerinde açıklamalarıyla yeniden gündeme gelen proje dikkat çekiyor. Peki Kanal İstanbul güzergahında hangi metro hatları yapılacak? İşte detaylar...

İstanbul Havalimanı metro hatlarında son durum ne?

Beştepe Millet Kongre ve Kültür Merkezi'nde gerçekleştirilen Cumhurbaşkanlığı Hükümet Kabinesi 2 Yıllık Değerlendirme Toplantısı'nda konuşan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan İstanbul Havalimanı metro hatlarıyla ilgili önemli açıklamalar yaptı.

İstanbul'da durdurulan metro hatlarında son durum ne?

Ekrem İmamoğlu, İstanbul'da durdurulan metro hatlarının 371 milyon avroluk finans bulunarak tekrar inşaatlarına başlandığını belirtti.

Fay hatlarının tamamı harekete geçti! 

Prof. Dr. Övgün Ahmet Ercan, katıldığı bir teelvizyon programında Türkiye'de peş peşe meydana gelen depremlerle ilgili açıklamalarda bulundu. Ercan, "Yaşanan son 4 depremle Türkiye'deki fay hatlarının tamamı harekete geçti" dedi...

Gebze-Halkalı Banliyö Hattı açıldı!

Gebze-Halkalı Banliyö Tren Hatları, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın katılımıyla hizmete açıldı. Törende konuşan Cumhurbaşkanı Erdoğan, ''Bu hat, saatte tek yönde 75 bin, gündeyse 1 milyon 700 bin yolcu taşıyacak'' dedi.

Raylı sistemde hedef 518 kilometre!

AKP İBB Başkan Adayı Yıldırım, "Metro, tramvay, banliyö hatlarındaki mevcut uzunluk 170 kilometre. Mart'ın 10'unda uzun yıllardır yapımı devam eden Gebze- Halkalı banliyö hattı devreye girecek. Onunla birlikte 238 kilometreye çıkacak. Ama yetmez, hedefimiz 518 kilometreye çıkarmak" dedi...

Halkalı-Gebze Marmaray Hattı nereden geçecek?

63 kilometre uzunluğundaki Gebze-Haydarpaşa ve Sirkeci-Halkalı Banliyö Hatları ile 13,60 kilometre uzunluğundaki Marmaray’ın birleştirilmesiyle oluşan Halkalı-Gebze Marmaray Hattı nereden geçecek?

Halkalı-Gebze banliyö hattı 10 Mart'ta açılacak!

Halkalı-Gebze arasında bulunan banliyö tren hatlarında 2013 yılından beri süren yenileme çalışmalarında sona gelindi. Halkalı Gebze banliyö hattı 10 Mart'ta açılacak...

Halkalı-Gebze banliyö hattının yüzde 97'si tamamlandı!

Halkalı- Gebze arasında yapımına başlanan eski banliyö hatlarında 2013'ten beri devam eden yenileme çalışmalarında sona yaklaşıldı. Yaklaşık 77 kilometrelik hattın yüzde 97'si tamamlandı.

Halkalı-Gebze banliyö hattında tabelalar takılıyor!

Halkalı-Gebze banliyö hattında sona yaklaşıldı. Bazı istasyonların isimlerinin tabelaları da takıldı. Hatta gelinen son durum ise havadan görüntülendi...

Gebze-Halkalı banliyö hattı havadan görüntülendi!

2019 yılının ilk aylarında açılması planlanan ve 43 istasyonla 77 kilometrelik güzergahta hizmet verecek olan Gebze-Halkalı banliyö hattındaki son durum havadan görüntülendi.

banliyö hatları son durum Haberi

banliyö hatları son durum

Sözcü'den Ali Ekber Ertürk'ün "Devlet Marmaray'da döviz kurbanı" başlıklı haberine göre Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Cahit Turhan, önce 2015 yılında bitmesi beklenen banliyö hattının neden hâlâ bitirilemediğini belirten HDP Kocaeli Milletvekili Ömer Faruk Gergerlioğlu'nun, "Son dönemdeki dövizdeki yükselişin hattın yapımına ekleyeceği maliyet hesaplanmış mıdır? Eğer hesaplanmışsa bu maliyet, vatandaşın verdiği vergilerden mi yoksa yüklenici firmanın fedakarlığıyla mı çözülecektir?" sorusuna şöyle yanıt verdi:

"Banliyö hatlarını iyileştirme işlerini kapsayan Marmaray Projesi CR3 sözleşmesi, Avrupa Birliği tarafından temin edilen dış kredi ile finanse edilmiş uluslararası bir sözleşme olmak üzere, dış finansman temini şartları nedeniyle sözleşme kuru euro'dur. Sözleşme gereği ödemeler de bu kredi fonundan yapılmaktadır. Sözleşmenin yapısı dolayısı ile kur farkından dolayı işverenin, sözleşmenin hak edişinde tek taraflı olarak değişiklik yapmak gibi bir...