20 / 05 / 2024

Bernardo yurtdışında mağaza açacak

Bernardo yurtdışında mağaza açacak

İki mühendis kardeş, 12 yıl önce yarattıkları Bernardo markasını bugün 175 milyon TL ciro yapan bir şirkete dönüştürdü. Türkiye'de 26 ilde 84 mağazası bulunan Bernardo, yurtdışında da mağazalaşmak için atağa geçti.

Türk markaları yurtdışında mağaza açılışlarını hızlandırdı!

Koronavirüs salgını sonrasında kiraların gerilemesiyle beraber Türk markaları yurtdışında mağaza yatırımlarını hızlandırdı. 

Kiğılı yurtdışında 11 mağaza açtı!

Ünlü giyim markası Kiğılı yurtdışında 11 mağazanın açılışı yaptı. Açılan mağazaların 6'sı İtalya'da gerçekleşti.

Karcher Center İstanbul Anadolu Yakası'nda yeni mağaza açacak!

Temizlik ekipman sektörünün önemli temsilcilerinden Karcher, İstanbul Anadolu Yakası'nda yeni mağaza açılışı gerçekleştirecek.

FLO Fas'ta mağaza açılışını gerçekleştirdi!

Ayakkabı sektörünün önemli oyuncularından FLO yurt dışı yatırımlarına devam ediyor. Mağa Fas'ta bulunan Borj Fez Mall'da açtığı 981 metrekarelik yeni mağazasıyla yurtdışındaki mağaza sayısını 104'e çıkarttı.

İDAŞ, Nişantaşı’nda yeni mağaza açtı!

50 yıldan fazla zamandır tecrübesiyle yaylı yatak sektörünün aranan markası olan İDAŞ, Nişantaşı’nda yeni mağaza açtı. 

AVM yatırımcıları ile mağaza sahipleri arasında kira tartışması!

AVM’leri açmayı planlayan AVM yatırımcıları ile mağaza sahipleri arasında kira tartışması yaşanıyor. Markalar, “Turist gelmeyecek. Cirolar yüzde 40 düşer kirayı ciroya bağlayalım” önerisinde bulunuyor.

LC Waikiki bu yıl 130 mağaza açacak! 

LC Waikiki, 2020'de 130 mağaza açmayı hedefliyor. 9 yeni ülke ile mağazaların 15'i yurt içinde, 115'i yurtdışında açılması planlanıyor...

Doğtaş ve Kelebek'ten 113 yeni mağaza! 

Doğanlar Yatırım Holding, Doğtaş ve Kelebek gibi önemli mobilya markalarını bulunduruyor. Doğanlar Yatırım Holding Yönetim Kurulu Başkanı Davut Doğan, "2020 de 38’i yurtdışında olmak üzere toplam 113 mağaza açma hedefimiz var. Böylelikle toplamda 430 mağazaya ulaşacağız" dedi...

 Türk markalar 2020'de yurt dışında bin mağaza açacak!

Türk markaların yurt dışında 4 bin 500’e yakın mağazası bulunuyor. Bu mağazalara yenilerini eklemek isteyen yatırımcılar 2020 yılı sonuna kadar yurt dışında bin mağaza açmayı planlıyor...

Zühre 5 yılda 10 mağaza açacak!

İstanbul Unkapanı’nda 2 komşu dükkânın ortakları tarafından kurulan Zühre, yurtiçi ve yurtdışında 700 mağazaya ürün veriyor. 5 yılda 10 mağaza açmayı hedefleyen firma, 50 olan bayi sayısını da 200’e çıkaracak.

Kernel & Roast dünya çapında 300 mağaza daha açacak!

Simit Sarayı'nın kurucularından olan Haluk Okutur Londra'da gurme market açtı.Okutur, Kernel & Roast markasıyla yurtdışında zincir mağazaya yönelik ilk adımını atmış oldu.Haluk Okutur yeni hedefinin ise, Kernel & Roast'u dünyaya yaymak olduğunu söyledi...

Mavi yurt dışında 20 yeni mağaza açacak!

All Blue'yu global marka stratejisi olarak belirleyen Mavi, yeni stratejisini İstanbul ile birlikte New York, Berlin ve Vancouver'da tanıttı. Mavi CEO'su Cüneyt Yavuz, "Yurtdışındaki büyümemiz de sürecek. 2020’de Rusya ve Türk Cumhuriyetleri ağırlıklı hedeflerimiz var. Bu bölgede 20 mağaza açmak ist

İngiltere'de 2019'un ilk yarısında 2 bin 868 mağaza kepenk kapattı!

PricewaterhouseCoopers (PwC) ve Local Data şirketinden yapılan açıklamaya göre; İngiltere'de 2019 yılının 1'nci yarısında 2 bin 868 mağaza kepenk kapattı.

Bernardo yurtdışında mağaza açacak Haberi

Bernardo yurtdışında mağaza açacak

İki mühendis kardeş, 12 yıl önce yarattıkları Bernardo markasını bugün 175 milyon TL ciro yapan bir şirkete dönüştürdü. Türkiye'de 26 ilde 84 mağazası bulunan Bernardo, yurtdışında da mağazalaşmak için atağa geçti. Şirket, bu yıl bitmeden Suudi Arabistan ve Tunus'ta mağaza açmaya hazırlanıyor. Bernardo, beş yıl içinde ise 10 ülkeye yayılmış bir züccaciye markası olmayı planlıyor. 


Son yıllarda kadınlar evlerine daha çok özen gösterir oldu. Bu nedenle her yıl yeni züccaciye, ev tekstili ve ev dekorasyonu markaları hayatımıza giriyor. Tabii bu sektöre daha önce girenler çok şanslı. Onlar gerek mağaza sayısı gerekse marka bilinirlikleriyle öne çıkıyor. Dahası Türkiye dışına taşan ünleri onlan yurtdışında da mağazalaşmaya götürüyor. Bu şirketlerden biri de züccaciye devi Bernardo. Şirketin ilginç bir girişimcilik ve markalaşma öyküsünü sayfalarımıza...